Nakon više nego loše 2009. televizijskoj se industriji ponovno smiješi sreća jer bi ove godine mogla povećati prihode od oglašavanja.
Dosadašnji rezultati analitičare su natjerali da povećaju svoje prognoze. Ipak upozoravaju da treba biti oprezan jer bi krajem godine moglo doći do zastoja. Grupa za istraživanje marketinga Screen Digest prošlog je tjedna objavila izvještaj u kojem predviđa da će najveće britanske komercijalne kuće – ITV, Channel 4, Five i BSkyB – ostvariti rast prihoda od oglašavanja za sedam posto. Izgledi na cjelogodišnjoj razini su nešto skromniji i iznose 4,6 posto jer je u obzir uzeta nesigurnost dužeg razdoblja. Britansko marketniško tržište u posljednja tri mjeseca 2009. izvuklo se iz krize i preteklo ostatak takozvane velike petorke zapadnoeuropskog tržišta, koja uključuje još Španjolsku, Francusku, Njemačku i Italiju. Marketnički analitičar Screen Digesta Daniel Knapp kaže kako je u četvrtom tromjesečju došlo do velikog prometa u oglašavanju. “Cijene su postale tako niske da sve ima smisla”, dodao je Knapp. Velika potrošnja zabrinula je ostale kompanije jer smatraju da gube svoj udio na tržištu. Analitičari očekuju da će Svjetsko nogometno prvenstvo TV kućama dodatno povećati prihode od oglašavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu