Zadarska Tankerska plovidba, najveći domaći brodar u čijoj je floti 16 specijaliziranih plovila za prijevoz nafte i naftnih derivata, nakon što je čak pola stoljeća svoju imovinu osiguravala kod Croatia osiguranja, okrenulo je leđa najstarijem nacionalnom osiguravatelju i za 2006. godinu potpisala ugovor s Allianz osiguranjem. Tankerska je spadala u mali krug hrvatskih kompanija, ima ih svega četiri-pet, koje su Croatiji bile vjerne u kontinuitetu dugom između 40 i 50 godina. Premda nijedan od bivših partnera nije voljan otkrivati “karte” zbog kojih je propala dosadašnja suradnja, nije teško pretpostaviti da je novac ključni razlog, odnosno iznos godišnje premije. Tankerska za osiguranje svoje flote na godišnjoj razini troši oko četiri milijuna dolara. Ta je kompanija lani imala rekordnu godinu s prihodom od 1,29 milijardi uz dobit od 8,9 milijuna kuna. Kako je riječ o privatiziranoj tvrtki naravno da im je važna svaka kuna uštede. Allianz je Croatiju iz Tankerske uspio istisnuti s ponudom koja je jeftinija za samo 350 tisuća dolara, (ne)službeni je podatak kojega je Poslovni dnevnik uspio doznati u Croatia osiguranju. “Međutim, u cijeloj ovoj priči nije riječ toliko o izgubljenim novcima koliko je, u ovom konkretnom slučaju, važan gubitak tradicije i s njom stečenih bonifikacija na ukupnom tržištu”, objašnjava sugovornik Poslovnog i dodaje kako je o odlasku Tankerske bilo govora i na prošlotjednoj sjednici Nadzornog odbora. Odlazak Tankerske iz Croatia osiguranja zapravo je samo dobra ilustracija sve snažnijeg nadmetanja među konkurencijom, koja atraktivnijim ponudama sve učestalije najstarijem nacionalnom osiguravatelju “reže” nekadašnji tržišni udjel. Croatia je tako 2003. godinu završila sa 43,4 posto dok je na kraju ovogodišnjeg listopada imala 39,4 posto udjela. Iako u redovima CO službeno nije imenovan pojedinačni krivac koji je omogućio tu slatku pobjedu konkurencije, navodno su i NO i Uprava CO taj minus zamjerili Robertu Studeu, predsjedniku Uprave Croatia Lloyd. Stude je jučer ostao nedostupan za komentar takvih spočitavanja.
Zadarska Tankerska plovidba, najveći domaći brodar u čijoj je floti 16 specijaliziranih plovila za prijevoz nafte i naftnih derivata, nakon što je čak pola stoljeća svoju imovinu osiguravala kod Croatia osiguranja, okrenulo je leđa najstarijem nacionalnom osiguravatelju i za 2006. godinu potpisala ugovor s Allianz osiguranjem. Tankerska je spadala u mali krug hrvatskih kompanija, ima ih svega četiri-pet, koje su Croatiji bile vjerne u kontinuitetu dugom između 40 i 50 godina. Premda nijedan od bivših partnera nije voljan otkrivati “karte” zbog kojih je propala dosadašnja suradnja, nije teško pretpostaviti da je novac ključni razlog, odnosno iznos godišnje premije. Tankerska za osiguranje svoje flote na godišnjoj razini troši oko četiri milijuna dolara. Ta je kompanija lani imala rekordnu godinu s prihodom od 1,29 milijardi uz dobit od 8,9 milijuna kuna. Kako je riječ o privatiziranoj tvrtki naravno da im je važna svaka kuna uštede. Allianz je Croatiju iz Tankerske uspio istisnuti s ponudom koja je jeftinija za samo 350 tisuća dolara, (ne)službeni je podatak kojega je Poslovni dnevnik uspio doznati u Croatia osiguranju. “Međutim, u cijeloj ovoj priči nije riječ toliko o izgubljenim novcima koliko je, u ovom konkretnom slučaju, važan gubitak tradicije i s njom stečenih bonifikacija na ukupnom tržištu”, objašnjava sugovornik Poslovnog i dodaje kako je o odlasku Tankerske bilo govora i na prošlotjednoj sjednici Nadzornog odbora. Odlazak Tankerske iz Croatia osiguranja zapravo je samo dobra ilustracija sve snažnijeg nadmetanja među konkurencijom, koja atraktivnijim ponudama sve učestalije najstarijem nacionalnom osiguravatelju “reže” nekadašnji tržišni udjel. Croatia je tako 2003. godinu završila sa 43,4 posto dok je na kraju ovogodišnjeg listopada imala 39,4 posto udjela. Iako u redovima CO službeno nije imenovan pojedinačni krivac koji je omogućio tu slatku pobjedu konkurencije, navodno su i NO i Uprava CO taj minus zamjerili Robertu Studeu, predsjedniku Uprave Croatia Lloyd. Stude je jučer ostao nedostupan za komentar takvih spočitavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu