Varaždinska tvrtka za katalošku prodaju Neckermann i zagrebački Tisak počeli su surađivati u isporuci paketa Neckermannovim kupcima preko mreže od 850 Tiskovih kioska. Tako Neckermannovi kupci svoje pakete do pet kilograma mogu podignuti na željenom kiosku Tiska koji ima oznaku “Tisak paket”.
Pogodovanje kupcima
Kako pojašnjava Erna Žganjar, voditeljica marketinga Neckermanna, obavijesti o isporuci paketa kupci dobivaju mobitelom ili e-mailom, a trošak dostave nije se mijenjao. “Povrat paketa istim kanalom je besplatan. Suradnja Neckermanna i Tiska se pokazala uspješnom i bit će dugoročna”, kaže Žganjar. Prema njezinim riječima, kupci su prihvatili ovaj način dostave koji im donosi još više prednosti. Suradnja, iako operacionalizirana tek početkom listopada, dogovorena je u travnju ove godine. U Tisku naglašavaju da ta kompanija, kao najveći nacionalni distributer tiskovina i maloprodajni lanac kioska, redovito istražuje potencijal novih usluga i nadopunjavanje postojećih. Tvrde da se razlikuju od ostalih inovativnošću i fleksibilnošću. Marina Lorković, direktorica sektora marketinga i razvoja Tiska, kaže da je poslovanje te kompanije redovito usmjereno na predviđanje potreba kupaca. “Posebno se cijeni dostupnost usluga, i to u vremenu kada najviše pogoduju samim kupcima, odnosno vrijeme je da se tvrtke svojim poslovanjem prilagode kupcima. Upravo stoga Tisak je svoje standardno poslovanje u listopadu 2009. godine odlučio proširiti novom uslugom. Uslugom Tisak paket omogućeno je svim kupcima da prilikom narudžbe artikala iz kataloške prodaje odaberu najbliži kiosk Tiska kao mjesto dostave njihova paketa”, kazala je Marina Lorković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pametno.
Uključite se u raspravu