Posljednje tromjesečje u godini tradicionalno je bilo lokomotiva cjelogodišnjega financijskog učinka. Prosinac je u pravilu godinama donosio prihod na razini dva i pol mjeseca. Međutim, oprez koji je od polovine godine evidentan u cijeloj industriji ne ostavlja prostora za konkretnije procjene o ponašanju kupaca i pripravnosti na blagdansku potrošnju.
Pad investicija
To je u ponedjeljak na proslavi 20. rođendana Magme rekao njezin suvlasnik i predsjednik Uprave Goranko Fižulić navodeći da su investicije ove godine šest puta manje nego 2008. godine. Jedini segment na koji recesija još nije udarila su igračke, iznio je Fižulić ističući kako je ostvarena veća prodaja od čak 36 posto. Igračke donose 17 posto prihoda tvrtke. Rekapitulirajući rezultate ostvarene tijekom prvih 20 godina poslovanja Fižulić je podsjetio i na činjenicu da je 1990. u jedinom prodajnom prostoru u Zagrebu, površine 40 četvornih metara, ostvario prvu akumulaciju kapitala od osam milijuna DEM, što nikada ni prije ni poslije nije uspjelo. Prvih godina 80 posto prihoda stjecalo se kroz distribuciju, a ostatak u maloprodaji, dok danas distribucija daje oko pet posto prihoda. S dječjim programom Magma je lider na tri od šest tržišta regije gdje posluje, dok u ostalom asortimanu ostvaruje respektabilnu poziciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu