Nakon bugarskog K&K Electronicsa za hrvatsko tržište potrošačke elektronike zainteresirao se njemački MediaMarkt. Kako iz izvora bliskih HG Spotu doznaje Poslovni dnevnik, vlasnik najvećeg lanca potrošačkom elektronikom u Europi Holding Media-Saturn želi se proširiti u Hrvatsku i jadransku regiju, ali zasad ne pregovara s domaćim igračima u branši. Njemački trgovački div tu informaciju nije želio ni potvrditi ni zanijekati. “Media-Saturn se planira širiti na nova tržišta. U tom smislu istražujemo potencijalne prilike”, izjavila je Christine Knoepffler, glasnogovornica holdinga Media-Saturn. Dodaje da se lani Media-Saturn proširio u Luksemburg, godinu prije u Tursku, a prethodno u Rusiju. U regiji je prisutan još u Austriji, Italiji, Mađarskoj i Grčkoj, a u Europi ima 770 trgovina, u kojima je u 2008. uprihodio 16 milijardi eura.
Zaobilaze Hrvatsku
MediaMarkt je jedini veći trgovac potrošačkom elektronikom iz EU koji ove godine planira širenje. Glasnogovornik MediaMarktova prvoga konkurenta DSGi-a Mark Webb istaknuo je da kompanija na istoku Europe ima operacije samo u Slovačkoj i Turskoj te da je preko online servisa PIXmania.com prisutna još u Sloveniji i Austriji. Webb dodaje da zasad ne planira ući na hrvatsko tržište. Dijelom je to stoga što su DSGi-ove trgovine Dixons, Currys, PC City i PC World u strahu od ulaska američkog Best Buya na europsko tržište. U Hrvatsku zato ne planira ni idući izazivač Kesa Electronics. Glasnogovornica Annabel Donaldson ističe da su očekivanja u 2009. nepovoljna i da očekuje da se za trgovce potrošačkom elektronikom uvjeti neće bitno mijenjati do kraja godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu