Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Erste banci pao sustav u svim poslovnicama

Autor: Poslovni.hr
19. svibanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Nevolje s tehnikom – sistem je proradio nakon dan i pol

Zbog problema s informatičkim sustavom, klijenti Erste & Steiermärkische banke više od 24 sata nisu imali pristup svojim računima, a transakcije se nisu mogle obaviti niti u poslovnicama banke. Problem je otklonjen u utorak do 13 sati, potvrdili su nam iz Erste banke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Tehnički problemi do kojih je došlo uslijed problema s operativnim sustavom, uspješno su riješeni te je nastavljeno redovno poslovanje Erste & Steiermärkische Bank d.d. Klijentima su ponovno dostupne sve bankarske usluge i proizvodi, kao i plaćanje putem usluge internetskog bankarstva Erste NetBanking”, kazali su nam u banci. U Erste banci posebno ističu da su sva sredstva klijenata u potpunosti bila sigurna te nije bilo nikakve opasnosti za njih. Za razliku od redovnih održavanja sustava o kojima se klijenti redovno obaviještavaju, tehnički je kvar privremeno onesposobio cjelokupni operativni sustav, a informatičari banke na otklanjanju problema radili su cijelu noć s ponedjeljka na utorak. Kada je problem naposlijetku otkriven i otklonjen, uslijedilo je ponovno pokretanje sustava i njegovo testiranje pa su dijelovi sustava postupno uključivani od podneva do 13 sati, kaže Dario Gabrić, direktor korporativnih komunikacija Erste & Steiermärkische banke. Naglasio je pak, da je unatoč padu sustava mreža bankomata uredno radila. Nemogućnost pristupa računima i onemugućeno obavljanje svakodnevnog poslovanja, izazvala je bijes dijela korporativnih klijenata kojima su tehnički problemi došli povrh konstantne nelikvidnosti. “Ispričavamo se svim klijentima koji zbog problema nisu bili u mogućnosti obaviti željene transakcije te su time dovedeni u neugodnu situaciju. Unaprijed im se zahvaljujemo na razumijevanju”, poručuju iz Erstea.

Zbog problema s informatičkim sustavom, klijenti Erste & Steiermärkische banke više od 24 sata nisu imali pristup svojim računima, a transakcije se nisu mogle obaviti niti u poslovnicama banke. Problem je otklonjen u utorak do 13 sati, potvrdili su nam iz Erste banke.

“Tehnički problemi do kojih je došlo uslijed problema s operativnim sustavom, uspješno su riješeni te je nastavljeno redovno poslovanje Erste & Steiermärkische Bank d.d. Klijentima su ponovno dostupne sve bankarske usluge i proizvodi, kao i plaćanje putem usluge internetskog bankarstva Erste NetBanking”, kazali su nam u banci. U Erste banci posebno ističu da su sva sredstva klijenata u potpunosti bila sigurna te nije bilo nikakve opasnosti za njih. Za razliku od redovnih održavanja sustava o kojima se klijenti redovno obaviještavaju, tehnički je kvar privremeno onesposobio cjelokupni operativni sustav, a informatičari banke na otklanjanju problema radili su cijelu noć s ponedjeljka na utorak. Kada je problem naposlijetku otkriven i otklonjen, uslijedilo je ponovno pokretanje sustava i njegovo testiranje pa su dijelovi sustava postupno uključivani od podneva do 13 sati, kaže Dario Gabrić, direktor korporativnih komunikacija Erste & Steiermärkische banke. Naglasio je pak, da je unatoč padu sustava mreža bankomata uredno radila. Nemogućnost pristupa računima i onemugućeno obavljanje svakodnevnog poslovanja, izazvala je bijes dijela korporativnih klijenata kojima su tehnički problemi došli povrh konstantne nelikvidnosti. “Ispričavamo se svim klijentima koji zbog problema nisu bili u mogućnosti obaviti željene transakcije te su time dovedeni u neugodnu situaciju. Unaprijed im se zahvaljujemo na razumijevanju”, poručuju iz Erstea.

Autor: Poslovni.hr
19. svibanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close