Iako je tržište električnih kućanskih uređaja i elektronike dobro razvijeno, u tom sektoru također valja očekivati pad potražnje. To, naime, prognoziraju stručnjaci GfK na temelju istraživanja u kojem 60 posto kućanstava namjerava štedjeti, između ostalog, i na odgodi kupnje tih predmeta.
Općenito, kućanstva su dosta dobro opremljena većinom takvih uređaja (hladnjak, perilica rublja, televizor), ali ih treba zamijeniti, s tim da ih nove obitelji kupuju prvi put. Već sada više od dvije trećine kućanstava pri kupnji tih proizvoda preferira neki od oblika plaćanja na rate. Uz Pevec i Gorenje na razini cijele Hrvatske, regionalno se najviše kupuje u Merkuru u Lici, Kordunu i Banovini te u Istri, Primorju i Gorskom kotaru. Konikom je prvi trgovac tih proizvoda u Slavoniji, a Brodomerkur u Dalmaciji. Frigo prevladava u sjevernoj Hrvatskoj, Elipso u Istri, a Elektropromet također u Lici, Kordunu i Banovini. Najpoznatije marke kućanskih uređaja i potrošačke elektronike su Gorenje (poznaje ga 99 posto ispitanika) i Končar (96 posto). Najvišu razinu poznavanja brenda imaju u Zagrebu s okolicom, u Dalmaciji te u kućanstvima s višim primanjima. Najzastupljenije marke kućanskih uređaja i potrošačke elektronike u kućanstvima su Gorenje (87 posto kućanstava posjeduje barem jedan takav proizvod), zatim Samsung, Sony, Philips, Panasonic. S druge strane prva dva preferirana proizvođača video i audio uređaja u Hrvatskoj su Sony i Samsung.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu