Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zagreb želi biti dio modne karte svijeta

Autor: Antonela Zečević
20. studeni 2008. u 20:00
Podijeli članak —

Modni događaj koji pokušava promovirati nove domaće dizajnere, ali i predstaviti sve najbolje iz modnih središta svijeta, sljedećeg tjedna okupit će kremu hrvatske mode, a naglasak je ovaj put na humanitarnom angažmanu

Od 26. studenog pa sve do Svetog Nikole Zagreb postaje poprište Wella fashion Weeka, modnog događaja koji u Hrvatsku dovodi trendove s međunarodne modne scene za proljeće/ljeto 2009. godine. “Wella Fashion Week Zagreb modni je događaj koji se pozicionira kao plato mladih i kreativnih dizajnera, a ujedno predstavlja mnogobrojne svjetske dizajnere iz modnih središta diljem svijeta kao što su London, Pariz, Milano, New York, Madrid, Mumbai i Montreal, a kako bi prezentirali svjetsku modnu scenu u Hrvatskoj”, rekla je na press-konferenciji Sarah Josipović iz Suzy promotiona. Dodala je da na taj način Zagreb postaje svjetska modna metropola, brendira se njegovo ime i pozicionira ga se na rang-ljestvici najvažnijih modnih tjedana u svijetu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prvi showroom
Mjesto zbivanja je balon Boćarskog doma, a u šest dana predstavit će se 16 stranih i 16 domaćih modnih dizajnera. Neka od imena domaćih dizajnera su Artiđana, Ana Kujundžić, Gotic Grotesque by Iva Šimunović, Karaka dizajn, Mu:n, Robantico i drugi, dok se među stranima ističu imena Jacques Van Der Watta i Danice Lepen, Južnoafrikanke hrvatskog podrijetla, pod imenom Black Coffee, poznatih zbog kreacije haljine koja se može vezati na mnogo načina. Zatim, to su i Cristoph Guillarme, Devota&Lomba, Daria Kostenko, PPQ i Eymerik Francois. Šest mladih dizajnerskih nada koje će svoje modne vizije predstaviti u nedjelju na Pret-a-designu su Ines Kuš, Iva Magdić, Jurica Maršanić, Maja Krastinski, Natalija Smogor i Marta Tokić. Ovosezonska novost Fashion Weeka jest što se prvi put u Hrvatskoj priređuje showroom, odnosno izložbeni dio s modelima stranih dizajnera. Tamo će potencijalni kupci, tzv. buyeri moći naručiti modele iz njihove kolekcije za sljedeću sezonu. Iako su showroomi uobičajena praksa u modnom svijetu, takav oblik predstavljanja dizajnerskih kreacija do sada nije bio održan u Hrvatskoj. Modni tjedan će biti obilježen modnim odrednicama, tzv. fashion statementsima, koje odražavaju stav svakog od dizajnera prema modi. Za neke je moda igra, za druge glamur, umjetnost, nada, ljubav, inovacija, kreativnost, hrabrost, magija, šarm, moć, ljepota, poletnost, energija, provokacija ili mogućnost. Još jedna, ne manje važna modna odrednica je – humanost. Upravo je to misija ovosezonskog FWZ pod sloganom “Fashion for charity”. Već prvog dana se održava revija Leonarde Boban koja sav prihod od prodaje svojih 20 modela daruje humanitarnoj akciji pod nazivom “Dom daleko od doma”. Taj projekt pokrenula je udruga “Hrabro srce”, a sredstva se prikupljaju za kupnju kuće u kojoj će boraviti roditelji teško bolesne djece koja nisu iz Zagreba.

Od 26. studenog pa sve do Svetog Nikole Zagreb postaje poprište Wella fashion Weeka, modnog događaja koji u Hrvatsku dovodi trendove s međunarodne modne scene za proljeće/ljeto 2009. godine. “Wella Fashion Week Zagreb modni je događaj koji se pozicionira kao plato mladih i kreativnih dizajnera, a ujedno predstavlja mnogobrojne svjetske dizajnere iz modnih središta diljem svijeta kao što su London, Pariz, Milano, New York, Madrid, Mumbai i Montreal, a kako bi prezentirali svjetsku modnu scenu u Hrvatskoj”, rekla je na press-konferenciji Sarah Josipović iz Suzy promotiona. Dodala je da na taj način Zagreb postaje svjetska modna metropola, brendira se njegovo ime i pozicionira ga se na rang-ljestvici najvažnijih modnih tjedana u svijetu.

Prvi showroom
Mjesto zbivanja je balon Boćarskog doma, a u šest dana predstavit će se 16 stranih i 16 domaćih modnih dizajnera. Neka od imena domaćih dizajnera su Artiđana, Ana Kujundžić, Gotic Grotesque by Iva Šimunović, Karaka dizajn, Mu:n, Robantico i drugi, dok se među stranima ističu imena Jacques Van Der Watta i Danice Lepen, Južnoafrikanke hrvatskog podrijetla, pod imenom Black Coffee, poznatih zbog kreacije haljine koja se može vezati na mnogo načina. Zatim, to su i Cristoph Guillarme, Devota&Lomba, Daria Kostenko, PPQ i Eymerik Francois. Šest mladih dizajnerskih nada koje će svoje modne vizije predstaviti u nedjelju na Pret-a-designu su Ines Kuš, Iva Magdić, Jurica Maršanić, Maja Krastinski, Natalija Smogor i Marta Tokić. Ovosezonska novost Fashion Weeka jest što se prvi put u Hrvatskoj priređuje showroom, odnosno izložbeni dio s modelima stranih dizajnera. Tamo će potencijalni kupci, tzv. buyeri moći naručiti modele iz njihove kolekcije za sljedeću sezonu. Iako su showroomi uobičajena praksa u modnom svijetu, takav oblik predstavljanja dizajnerskih kreacija do sada nije bio održan u Hrvatskoj. Modni tjedan će biti obilježen modnim odrednicama, tzv. fashion statementsima, koje odražavaju stav svakog od dizajnera prema modi. Za neke je moda igra, za druge glamur, umjetnost, nada, ljubav, inovacija, kreativnost, hrabrost, magija, šarm, moć, ljepota, poletnost, energija, provokacija ili mogućnost. Još jedna, ne manje važna modna odrednica je – humanost. Upravo je to misija ovosezonskog FWZ pod sloganom “Fashion for charity”. Već prvog dana se održava revija Leonarde Boban koja sav prihod od prodaje svojih 20 modela daruje humanitarnoj akciji pod nazivom “Dom daleko od doma”. Taj projekt pokrenula je udruga “Hrabro srce”, a sredstva se prikupljaju za kupnju kuće u kojoj će boraviti roditelji teško bolesne djece koja nisu iz Zagreba.

Fashion buvljak
Nezaobilazan je i već tradicionalni fashion buvljak koji će se održati na dan Sv. Nikole, 6. prosinca od 15 do 17 sati u Cinestaru Novi Zagreb. Brojni će dizajneri i poznate osobe u blagdanskoj atmosferi i vremenu darivanja nastaviti prikupljati sredstva. Prodavat će se odjeća iz prošlih kolekcija, ali i iz vlastitih ormara.Dvanaesti će put biti dodijeljena i nagrada Manda, i to najboljem dizajneru po mišljenju organizacijskog tima FWZ-a, koji će ujedno odabrati i najbolju manekenku, dok će nagrada Mandica pripasti najboljem mladom dizajneru, a ove će je godine dodijeliti stručni žiri. U povodu proslave 80. rođendana Disneyeve obitelji Mouse poznati su dizajneri obukli Minnie. Dio te atmosfere sa svjetske proslave bit će prenesen i na domaće modne piste. Čak je osamdeset najpoznatijih dizajnerskih imena kreiralo prikladne outfite, a sudjelovali su i Eymeric Francois, Jean Claude Jitrois i Christophe Guillarme, francuski dizajneri koji nastupaju na FWZ.Inače, Fashion Week Zagreb počeo je 2003. kao modni događaj u Hrvatskoj na kojem se okupili i predstavili brojni modni dizajneri. Prošlo je pet i pol godina od početka te priče. Nakon toga uslijedilo je i svjetsko priznanje jer je FWZ postao član dviju krovnih svjetskih modnih institucija- World Fashion Week i Global Fashion Association čime su postali dio svjetske modne mreže.

Promocija

Umeci za kosu Paris Hilton
Hrvatsko će tržište imati ekskluzivnu priliku vidjeti kako ‘Bandit by Paris Hilton’ kolekcija izgleda uživo. Radi se o umecima za kosu, a nikad prije se nijedan celebrity nije vezao za brend ovog tipa. ‘The Bandit’ se sastoji od umetaka za kosu u devet boja i tri dužine.

Autor: Antonela Zečević
20. studeni 2008. u 20:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close