Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Komadina pozdravlja odluku o projektu plutajućeg LNG terminala

Autor: Poslovni.hr
18. listopad 2010. u 15:50
Podijeli članak —

Primorsko-goranski župan Zlatko Komadina pozdravio je danas odluku Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva i Vlade da podrže projekt tvrtke Plinacro za izgradnju “plutajućeg” LNG terminala čija se vrijednost procjenjuje na 50 milijuna eura.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Vlada je u ovom projektu pristupila dobro, u smislu definiranja lokacije i traženja odluke o realizaciji od strane mogućeg investitora. Plutajući terminal nije nekompatibilan s ‘velikim’ (LNG terminalom), njegova prednost je u tome što je jeftiniji, brže se realizira, a nakon što obavi svoju funkciju može se prebaciti na novu lokaciju. Također, Hrvatska treba alternativni pravac dobave plina iz izvora koji u mrežu mogu ići direktno, primjerice iz arapskih zemalja“, kazao je župan na tjednoj konferenciji za novinare.

Primorsko-goranski župan Zlatko Komadina pozdravio je danas odluku Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva i Vlade da podrže projekt tvrtke Plinacro za izgradnju “plutajućeg” LNG terminala čija se vrijednost procjenjuje na 50 milijuna eura.

“Vlada je u ovom projektu pristupila dobro, u smislu definiranja lokacije i traženja odluke o realizaciji od strane mogućeg investitora. Plutajući terminal nije nekompatibilan s ‘velikim’ (LNG terminalom), njegova prednost je u tome što je jeftiniji, brže se realizira, a nakon što obavi svoju funkciju može se prebaciti na novu lokaciju. Također, Hrvatska treba alternativni pravac dobave plina iz izvora koji u mrežu mogu ići direktno, primjerice iz arapskih zemalja“, kazao je župan na tjednoj konferenciji za novinare.

Taj bi se ‘mali’ LNG gradio pred lukom Omišalj, a njime se ne isključuje eventualna gradnja ”velikog” LNG terminala u Omišlju za koji je odluku o gradnji konzorcij Adria LNG odgodio do 2014. godine. Komadina se osvrnuo i na rezultate nedavne javne rasprave i prezentacije prostorno-prometne studije Grada Rijeke i Primorsko-goranske županije.

Županija zauzima stav da su izgradnja Brajdice i Zagrebačke obale tek kratkoročna rješenja stvaranja kapaciteta za prekrcaj tereta u riječkoj luci. Dugoročno, to bi trebao biti novi kontejnerski terminal na otoku Krku. Brajdica može konzumirati promet luke do 2015., a Zagrebačka obala do 2025. godine. Do 2025. godine trebaju biti izgrađeni novi (Krčki) most sa spojem na buduću nizinsku prugu, nova prekrcajna obala i nova željeznička pruga (nizinska pruga) Rijeka-Zagreb-Botovo. Cestovna i željeznička infrastruktura morat će servisirati četiri poslovno-gospodarske zone. a te zone trebaju prostor i cestu te valja imati na umu da su to kompatibilne djelatnosti, kazao je Komadina.

(Hina/pd)

Autor: Poslovni.hr
18. listopad 2010. u 15:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close