Kako špijunirati konkurenciju online

Autor: Poslovni.hr , 01. listopad 2015. u 15:53
Foto:

Držite svoju konkurenciju još više na oku.

Svi mi volimo nekada zaviriti u susjedovo dvorište da “provjerimo kako njima travnjak raste” pa se toga drže i u poslovnome svijetu. Naime, termin benchmarking je dobro poznat u marketinškim krugovima i menadžmentu, a radi se o uspoređivanju poslovnih procesa i mjerenja uspješnosti s najboljima u industriji ili sa praksama drugih kompanija, piše BizIT.

Benchmarking se ne smatra konkretnom špijunažom već legalnom usporedbom poslovnih rezultata pri čemu se iz njih izvode zaključci i poboljšavaju procesi kompanije koja ga provodi.

Metoda benchmarkinga se, prema Kaiser Associates, provodi u sljedećim fazama:

  • odredite koje funkcije i procese želite istražiti
  • odredite KPI (ključni indikatori učinka) i pokretače uspješnosti
  • izaberite kompanije koje ćete pratiti
  • odredite koje funkcije i procese ćete usporediti
  • mjerite vlastiti učinak
  • odredite strategije i taktike kojima ćete ostvariti ciljeve
  • implementirajte i pratite rezultate

 To je svojevrsan plan “napada” koji vas vodi kroz špijuniranje konkurencije – benchmark. Ali zapamtite: možete biti špijun, pratiti kako konkurencija diše, inspirirati se, no nemojte kopirati ideje! To je jedan drugi par rukava.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close