Kako poboljšati produktivnost govoreći NE

Foto: Thinkstock Foto: Thinkstock

Jako važno, naročito u poslovanju, je u određenim situacijama reći glasno i jasno NE.

Ako uvijek i na sve govorite DA, znači da ne živite po vlastitom dnevnom redu i zbog drugih zanemarujete sebe.

Jako važno, naročito u poslovanju, je u određenim situacijama reći glasno i jasno NE. Pogledajte koji su to slučajevi, prema pisanju Inca:

1. Recite NE negativnim ljudima
Temeljen uspjeha je entuzijazam i optimizam. Zbog toga je važno oko sebe imati ljude koji su pozitivni, jer se negativa širi poput bolesti i utječe na sve u blizini. Negativne ljude treba izbaciti iz tima.

2. Recite NE nepotrebnim sastancima
Vrlo važan čimbenik u svakom poslovanju je vrijeme. Odluke treba donositi brzo, a tako treba i reagirati. Osim ako se radi o sastancima koje direktno utječu na vaš biznis, valja ih smanjiti na najmanju moguću mjeru.

3. Recite NE predugom odlučivanju
Postoji razlog zašto Mark Zuckerberg svaki dan nosi istu majicu - kako ne bi trošio vrijeme na izbor odjeće što mu omogućava da se fokusira na važnije stvari. Iako se čini trivijalno, ako manje razmišljate o tome što ćete jesti ili odjenuti, oslobodit će vam se mentalni kapaciteti.

4. Recite NE stvarima koje odvlače pažnju
Kako bi povećali produktivnost, važno je da vam male stvari ne odvraćaju pozornost. Ako se uspijete odviknuti od čestog korištenja Facebooka ili kontroliranja e-mailova, ostat će vam više vremena za produktivnije stvari.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve