Objava kvartalnih rezultata najveće društvene mreže na svijetu, Facebooka, završilo je u utorak kao i objava Twitterovih rezultata dan ranije – bolji rezultati od očekivanja, upozorenje za četvrti kvartal i pad dionice za 10 posto.
Facebook je izvijestio da je u trećem tromjesečju ove godine ostvario prihode od 3,2 milijarde dolara, dok mu je dobit iznosila 806 milijuna dolara, što je povećanje od 90 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Razlog tako snažnog rasta dobiti su tri nevjerojatno dobra mjeseca Facebookovog poslovanja vezanog za oglašavanje. Mobilni oglasi činili su 66 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, a prije godinu dana sudjelovali su s manje od polovine u ukupnim prihodima.
66posto
prihoda donijelo je mobilno oglašavanje čiji je udjel lani bio manji od 50 posto
U vrijeme izlaska kompanije na burzu 2012. jedva su donosili neke prihode. Podaci o broju korisnika Facebooka također su bolji od mnogih očekivanja. Na kraju rujna Facebook je imao 1,35 milijardi aktivnih korisnika svaki mjesec, 14 posto više nego 2013. godine. No, kompanija je upozorila da bi troškovi sljedeće godine mogli porasti i do 75 posto zbog potrebe investiranja u WhatsApp. Taj servis je u prvih šest mjeseci izgubio 232,5 milijuna dolara. Zbog ovog upozorenja dionica je na burzi potonula za gotovo 10 posto. Izvršni financijski direktor Facebooka Dave Wehner procijenio je i da će stopa rasta prihoda usporiti s 59 posto u trećem tromjesečju na između 40 i 47 posto u četvrtom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu