WhatsApp srušio Facebook

Autor: Tomislav Pili , 30. listopad 2014. u 09:38
Mark Zuckerbeg, šef Facebooka (Reuters)

Kompanija će morati uložiti u WhatsApp koji je u prvih šest mjeseci izgubio 232,5 milijuna dolara.

Objava kvartalnih rezultata najveće društvene mreže na svijetu, Facebooka, završilo je u utorak kao i objava Twitterovih rezultata dan ranije – bolji rezultati od očekivanja, upozorenje za četvrti kvartal i pad dionice za 10 posto.

Facebook je izvijestio da je u trećem tromjesečju ove godine ostvario prihode od 3,2 milijarde dolara, dok mu je dobit iznosila 806 milijuna dolara, što je povećanje od 90 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Razlog tako snažnog rasta dobiti su tri nevjerojatno dobra mjeseca Facebookovog poslovanja vezanog za oglašavanje. Mobilni oglasi činili su 66 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, a prije godinu dana sudjelovali su s manje od polovine u ukupnim prihodima.

 

66posto

prihoda donijelo je mobilno oglašavanje čiji je udjel lani bio manji od 50 posto

U vrijeme izlaska kompanije na burzu 2012. jedva su donosili neke prihode. Podaci o broju korisnika Facebooka također su bolji od mnogih očekivanja. Na kraju rujna Facebook je imao 1,35 milijardi aktivnih korisnika svaki mjesec, 14 posto više nego 2013. godine.  No, kompanija je upozorila da bi troškovi sljedeće godine mogli porasti i do 75 posto zbog potrebe investiranja u WhatsApp. Taj servis je u prvih šest mjeseci izgubio 232,5 milijuna dolara. Zbog ovog upozorenja dionica je na burzi potonula za gotovo 10 posto. Izvršni financijski direktor Facebooka Dave Wehner procijenio je i da će stopa rasta prihoda usporiti s 59 posto u trećem tromjesečju na između 40 i 47 posto u četvrtom.

Komentirajte prvi

New Report

Close