Rimac čestitao Dok-Ingu i potvrdio da je prodao još jedan električni auto

Mate Rimac (Davor Puklavec/PIXSELL) Mate Rimac (Davor Puklavec/PIXSELL)

Kupac drugog Rimčevog električnog automobila također je iz EU, a riječ je novom modelu drugačijem od Concept Onea.

Drago mi je da je Dok-Ing prodao svoj prvi automobil, jer to pokazuje da se u Hrvatskoj može razviti proizvodnja električnih automobila, izjavio je za Poslovni dnevnik Mate Rimac. Vlasnik i direktor tvrtke Rimac Automobili kaže da nažalost, ovdje uvjeti za razvoj te industrije nisu dobri.

"Predstoji nam obojici još mnogo izazova", ističe Rimac. Dodaje da potražnje itekako ima. Krajem rujna tvrtka Rimac Automobili tako je isporučila još jedan električni automobil vlastite proizvodnje inozemnom kupcu. Rimac je to potvrdio, ali je istaknuo da ne može otkrivati detalje zbog ugovora i potencijalne buduće suradnje.

"Točno je da smo jednom kupcu iz EU prodali potpuno nov električni automobil naše vlastite proizvodnje, koji nema veze s Concept Oneom", kaže Rimac. Tvrtka Rimac Automobili trenutačno uopće ne živi od prodaje gotovih električnih automobila, iako je po njima najpoznatija. Rimac pojašnjava da zasad najviše prihoda donose inženjerske usluge u autoindustriji, takozvano dizajniranje novih auto-proizvoda.

Prema podacima Poslovne Hrvatske tvrtka Rimac Automobili lani je imala prihod od 3,4 milijuna kuna uz neto dobit od 754 tisuće kuna. Dvije godine prije ovaj je proizvođač automobila iz Svete Nedjelje, koji ima 12 zaposlenih, poslovao bez prihoda i u minusu do 17 tisuća kuna.

"Razvijamo automobile od nule, radimo ovjese i šasije za nove modele automobila, razvijamo pogon novih automobila, prodajemo komponente itd.", pojašnjava Rimac. Podsjetimo, Poslovni dnevnik otkrio je da je Fakultet elektrotehnike i računarstva kupio Dok-Ingov Loox putem javnog natječaja. To su nam potvrdili i direktor Dok-Inga Vjekoslav Majetić i Sven Lončarić, FER-ov voditelj projekta "Inovativni računalni vid za sigurniji promet". Prvi Loox će na FER-u opremiti senzorima i kamerama pomoću kojih će se raditi mjerenja i istraživanja u asistiranom parkiranju, vožnji te prepoznavanju sposobnosti vozača da upravlja vozilom.

Tvrtka koja upravlja razvojem i planovima prodaje Looxa - Dok-ing Automotiv, prema podacima Poslovne Hrvatske, lani je povećala prihod za 10,8 posto na 200.300 kuna uz gubitak od 208.100 kuna. Tvrtka ima jednog zaposlenog. No, dio je grupe Dok-Ing, čija je matična tvrtka Dok-Ing d.o.o. lani imala 235,9 milijuna kuna prometa što je 13,6 posto više nego godinu prije uz neto dobiti od četiri puta na 60,9 milijuna kuna. Tvrtka je također povećala broj radnika za 13,8 posto na 148 i jedan je od većih hrvatskih izvoznika, posebno u području visoke tehnologije.

Komentari (4)
  • cubs
    cubs 13:37 18.11.2013.

    concept one je za bogate i zelene i kao takav ima svoje tržište

  • ms4
    ms4 15:04 14.11.2013.

    Budi realan…za auto izdvoje milijun eura možda 2-3 svjetska nogometaša i poneki tajkun i izbor je uglavnom sužen na Lamborghini i Bugatti kojim dobivaju i prestiž. Christiano Ronaldo i Beckham si ga sigurno neće kupit a ta cijena je za taj profil ljudi…

  • linus_two
    linus_two 12:23 14.11.2013.

    ConceptOne nije predviđen za svaki drugi auto na cesti, zasigurno, ali potencijala zasigurno ima i daleko je od utopije. uostalom, da samo služi u marketinške svrhe i da se nikada ne proda u više od 5 primjeraka, i više je nego pristojan uspjeh…

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve