Prvi hrvatski pametni kišobran Kisha rasprodan u tri mjeseca

Idejom o kišobranu koji se ne može izgubiti oduševili kupce iz SAD-a, EU i Japana/Nel Pavletić/PIXSELL Idejom o kišobranu koji se ne može izgubiti oduševili kupce iz SAD-a, EU i Japana/Nel Pavletić/PIXSELL

Proizvodnju nam radi tvrtka Hrvatski kišobran iz Zaprešića, kaže suosnivač Kishe Goran Čandrlić.

Hrvatski tim koji je razvio pametni kišobran pod brendom Kisha, preko svoje web stranice u manje od tri mjeseca rasprodao je prvu seriju od tisuću komada i sad pregovara s više od trideset distributera o širenju prodaje, doznaje Poslovni dnevnik.

Goran Čandrlić, suosnivač i direktor Kishe iz Rijeke oduševljen je uspjehom jednog od prvih hrvatskih proizvoda koji se ubrajaju u kategoriju internet stvari. U istoj se kategoriji, podsjetimo, nalaze proizvodi poput pametne vage, pametnog privjeska i pametnog dječjeg monitora koji razvija Bellabeat ili pak pametni medvjedić kojeg razvija domaći startup Teddy The Guardian. "U SAD-u se godišnje proda 33 milijuna kišobrana i od tuda nam je došlo 60 posto kupaca, ali prodaja je išla dobro i u Europi odakle je bilo 30 posto kupaca te Japana, Hong Konga i Tajvana odakle je 10 posto kupaca", kaže Čandrlić.

Pojašnjava da su tvrtku za svoj startup otvorili u Velikoj Britaniji kako bi lakše mogli prodavati na velikim tržištima. Međutim, cjelokupnu proizvodnju rade u Hrvatskoj u suradnji s tvrtkom Hrvatski kišobran iz Zaprešića. "Riječ je o najvećem hrvatskom proizvođaču kišobrana kojem smo prezentirali našu ideju i vrlo brzo dogovorili suradnju, jer su odmah prepoznali tržišni potencijal za ovakav proizvod", pojašnjava Čandrlić. Navodi da nakon inicijalnog uspjeha planiraju proširiti ponudu.

Prvo će napraviti nekoliko modela pametnih kišobrana, koje kupci zahvaljujući mobilnoj aplikaciji ne mogu izgubiti, a zatim planiraju proširiti ponudu i na druge pametne modne dodatke. "Razgovaramo o dvije runde financiranja. S jedne strane privatni investitori iz Londona se zanimaju za naš startup, a s druge strane postoji mogućnost veće investicije preko Crowdcuba", zaključuje.

Proizvodnja

Kišobran na Appleu
Hrvatska Kisha koristi za spajanje na mobitel Appleovu iBeacon tehnologiju od koje se mnogo očekuje u trgovini i drugim područjima. 

Tim od sedam članova
Na razvoju proizvoda radilo je sedam ljudi. Dizajnerica Anja Zambelli Čolak, zatim Andrija Čolak, Marija Butković, Bojan Majnarić, Sven Al Hamad i programer Borna Beaković.

Komentari (10)
  • fantom
    fantom 16:02 19.3.2015.

    Tko bi rekao da će doći doba kad su i kišobrani pametniji o sitnozubih…

  • Kirin
    Kirin 21:32 17.3.2015.

    Svaka čast i samo naprijed!

  • mr.c.
    mr.c. 18:48 17.3.2015.

    @Technocroat: Nije to stavljeno namjerno, tvrtka je registrirana u UK, 2 člana tima žive tamo, te smo se zbog “administrativnih” i tehničkih razloga odlučili za UK. Ideja je došla iz Rijeke (a gdje drugdje pada toliko kiše :)), te to niti ne skrivamo. Što se tiče shippinga, kao što sam rekao, planiramo imati slanje iz lokalnih centara putem shipwirea.

    Još jednom hvala na komentarima.

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!