Dok milijuni posvuda love Pokemone, oni na njima lijepo zarađuju

Autor: Tomislav Pili , 15. srpanj 2016. u 12:00
FOTO: Reuters

S druge strane, nedužna igra mogla bi se pokazati kao “vjesnik smrti” za marketinške mreže poput Groupona i LivingSociala, a koje brojni mali poduzetnici koriste kao instrument za privlačenje kupaca

Igra Pokemon GO koja je u svega tjedan dana postala globalni hit zaludivši desetke milijuna ljudi ustvari je vrlo moćan marketinški alat koji može udvostručiti prihode tvrtki svih vrsta.

Prema navodima Reutersa, igra pomaže malim restoranima, trgovinama i barovima da privuku nove kupce, ali je pitanje vremena kada će i veliki igrači, poput McDonald'sa ili maloprodajnog lanca Wal-Mart početi preusmjeravati potencijalne kupce u svoje trgovine. New York Post donosi priču o maloj pizzeriji s Long Islanda čiji je vlasnik platio svega 10 dolara kako bi njegov lokal došao na mapu igre. Podsjetimo, Pokemon GO je igra tzv. proširene stvarnosti gdje se igrači kreću realnim prostorom i kamerom svog mobitela "love" Pokemone koji se pojavljuju na zaslonu mobitela. 

 

65milijuna

igrača trenutno ima Pokemon GO, više nego Twitter korisnika

No, lokacije gdje se Pokemoni mogu "uloviti" mogu se dodavati, baš kao u slučaju njujorške pizzerije kojoj je zbog toga promet tijekom vikenda skočio za 75 posto. Interes tvrtki za privlačenje novih kupaca kroz igru ne treba čuditi jer je u svega tjedan dana broj igrača narastao na 65 milijuna što je više nego što Twitter ima korisnika. Marketinški stručnjaci smatraju kako će se mali poduzetnici uskoro sve snažnije okrenuti igri kao alatu za privlačenje kupaca kako bude rastao broj igrača.

"S Pokemon GO možete vidjeti kako se premošćuje mnoštvo digitalnih marketinških kanala na koje su se trgovci oslanjali u proteklih nekoliko godina", ističe Christophe Jammet, direktor društvenih medija u njujorškoj konzultantskoj kući DDG. Jeremiah Rosen, direktor u kreativnoj agenciji Reason2Be smatra kako će se vrlo skoro uključiti i veliki brendovi, poput McDonald'sa ili Home Depota. "Oni već to promatraju", dodaje Tom Kelshaw, direktor tehnologije u Maxus Globalu, medijskoj investicijskoj grupaciji.

S druge strane, nedužna igra mogla bi se pokazati kao "vjesnik smrti" za marketinške mreže poput Groupona i LivingSociala, a koje brojni mali poduzetnici koriste kao instrument za privlačenje kupaca kroz davanje popusta. Reuters navodi kako Groupon koji je do prije nekoliko godina bio veliki marketinški hit nije bio dostupan za komentar, kao ni LivingSocial. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

🙂

Pokemon je samo jeftini trik kojeg će se ljudi brzo zasititi. No pokazuje kako je danas sve nesigurno i nitko nije siguran u svoju poziciju, npr Groupon

New Report

Close