Saznajte je li vaša tvrtka idealna za Pinterest

Autor: Tomislav Hrastovčak , 16. studeni 2012. u 15:39
EPA

I Tumblr i Pinterest su u principu slični servisi, jer daju naglasak na vizualno, a Tumblr je ujedno i blogerski servis.

Facebook i Twitter su odlični društveno-mrežni kanali za promoviranje biznisa, ali svakako nisu jedini. Možda da pokušate sa Tumblrom ili Pinterestom? Ipak, važno je odgovoriti na pitanje: jesu li to uistinu društvene mreže za vas?

I Tumblr i Pinterest su u principu slični servisi, jer daju naglasak na vizualno. Tumblr je ujedno i blogerski servis, ali na njemu ćete u manjoj mjeri vidjeti tekst, a u većoj fotografije, ilustracije i animirane gif-ove.

"Pinterest i Tumblr su specifični po tome što je njihov fokus na fotografijama, i kod Pinteresta je to još izraženije nego kod Tumblra, koji je zapravo blog servis. S drugim društvenim mrežama se podudaraju utoliko što možete pratiti ljude, kao recimo na Twitteru", pojasnio nam je Boris Ličina, suvlasnik community management agencije Jasno i glasno.

Poanta obje društvene mreže je stoga u dijeljenju i pronalaženju vizualnog sadržaja koji na neki način odražava vaše interese, bilo da je riječ o umjetnosti, hobijima, internetskim meme-ovima, pop-kulturi itd. Zanimljivo je napomenuti da je Pinterest jako prigrlila ženska populacija, koja prema nekim istraživanjima, čini više od 70 posto korisnika te društvene mreže.

Osim za zabavu, poput većine ostalih društvenih mreža, i Pinterest i Tumblr mogu se iskoristiti u nekim vidovima biznisa. "Prikladni su za one biznise koji se uvelike oslanjaju na fotografiju kao sredstvo komunikacije, recimo rukotvorine, modni detalji i slično. Iako, svaki biznis može iskoristiti oba kanala samo treba naći pravi način i uklopiti u postojeću strategiju. Na primjer, u Jasno i glasno koristimo Pinterest za seriju Nedjeljom ujutro, subotom navečer, za aplikaciju Gluu.me i za našu knjigu Geekovi iza željezne zavjese. No, Gluu-me i retrogeek.us su projekti za inozemstvo pa su možda i prikladniji za Pinterest", kaže Boris Ličina.

Međutim, ima li smisla i kod nas koristiti te društvene mreže za biznis? "U ovom trenutku, Pinterest još uvijek ne, a Tumblr može poslužiti recimo u sklopu službene stranice kao blog. Mi ga koristimo na Retrogeek baš tako", ističe Ličina, koji je izdvojio i neke domaće primjere dobrog korištenja ovih društvenih mreža.  "Coolinarika je dobro krenula no nisu baš redoviti na Pinterestu, Vlada HR koristi Tumblr no ne koliko Twitter i Facebook, a bend Dječaci rade to baš onako kako se i očekuje od jednog benda. Mislim da je za obje društvene mreže bitno da ih koristite ako imate kvalitetan vlastiti sadržaj koji ćete tamo stavljati. Ako nemate, bolje je ne ulaziti u to", zaključuje Ličina.

Što misli o ovim društvenim mrežama, upitali smo i Iliju Brajkovića, managing partnera u agenciji za društvene mreže Akcija. "Tumblr i Pinterest su relativno nove društvene mreže. Osobno, Tumblr mi nije ni tamo ni ovamo, više preferiram pravi blog ili pravu microblogging mrežu poput Twittera i nisam siguran da je 'prikladan' kod nas. Pinterest je zanimljiv zbog skupine koja se tamo nalazi (žene), ali još ne postoje kvalitetni slučajevi kod nas, još je sve to na razini ispitivanja", zaključuje Brajković.

Ipak ove društvene mreže sigurno ne bi trebalo ispustiti iz fokusa. Primjerice, Pinterest je prije nekoliko dana predstavio profile prilagođene baš za tvrtke i biznise, odnosno razdvojio je korisnike na privatne i poslovne, baš kao što je to nekad napravio i Facebook. Možda je vrijeme da počnete razmišljati na koji način bi se vaša tvrtka mogla tamo predstaviti…

Komentirajte prvi

New Report

Close