Ako dolazite iz područja digitalnog marketinga, vjerojatno ćete se složili s tvrdnjom da je jedan od najpodcijenjenijih digitalnih marketinških kanala upravo e-mail marketing. Konverzije takvih kampanja su i do tri puta veće nego na društvenim mrežama te zasigurno zaslužuju veću pozornost marketinških stručnjaka (McKinsey&Company).
Osim manjka zainteresiranosti, velik problem u planiranju e-mail marketing kampanja predstavlja olako shvaćanje važnosti kvalitetnih mailing lista. Mnoge tvrtke preskaču ovaj možda krucijalni korak, odlučujući se na kupnju neprovjerenih baza podataka. Kako biste izbjegli ovu lošu naviku koju čini sve veći broj tvrtki, predstavljamo vam pet razloga zašto nije preporučljivo odabrati naizgled brži, ali nesiguran put do svojih potencijalnih korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu