My City u glavnom izlogu Applea, 'tuče' se s najvećima

Alan Sumina i Zoran Vučinić, osnivači tvrtke Nanobit/Igor Kralj/PIXSELL Alan Sumina i Zoran Vučinić, osnivači tvrtke Nanobit/Igor Kralj/PIXSELL

Proizvod na tzv. featured listi AppStore prilika za munjevit rast, Appelova trgovina je pojedinačno najveće tržište aplikacija na svijetu.

Najveći hrvatski proizvođač mobilnih igara Nanobit ima novu uspješnicu, koju je Apple izdvojio u glavni izlog svoje trgovine aplikacija AppStore u kategoriji igara.

Iz Nanobita su se pohvalili da im se nova igra "My City - Entertainment Tycoon" našla na featured listi AppStorea što je najbolja prilika za munjevit rast, jer Appleova trgovina pojedinačno je najveće tržište aplikacija na svijetu. Lani je promet na AppStoreu skočio za 35 posto na 38,5 milijardi dolara, što je nadomak tri četvrtine lanjskog BDP-a Hrvatske. Najžešća je konkurencija u kategoriji igara, jer na njih otpada 77 posto preuzimanja i kupnji.

Priznanje je tim veće, jer se pozicija u izlogu AppStorea ne može kupiti ili dogovoriti već je rezultat kvalitete te procjene Applea da mu korisnici upravo traže takvu vrijednost.  Tomislav Gojević, menadžer za razvoj poslovanja Nanobita kaže da je igra My City - Entertainment Tycoon ovim Appleovim potezom dobila izuzetnu pozornost. "Dnevno ostvarujemo desetke tisuća preuzimanja (downloada), a korisnici koji pristižu, ostaju u igri", ponosno ističe Gojević

. Dodaje da je izlistavanje u izlogu AppStorea kombinacija nekoliko čimbenika. S jedne strane, ističe, na to je utjecala kvaliteta Nanobitovih prijašnjih naslova. "Ali i jedinstvenost My City igre te trud i energija koju smo unijeli u protekle dvije godine u razvoj ove igre", kaže Gojević. Pojašnjava da su povrh toga uspostavili i izravan kontakt s Appleom. "Ljudi zaduženi za AppStore bili su u posjetu u našem uredu u travnju i redovito sudjelujemo u njihovim radionicama koje organiziraju diljem Europe", kaže Gojević.

Nova Nanobitova uspješnica natječe se u kategoriji igara za izgradnju gradova, poput SimCityja. No, zagrebački studio u svoju je 3D mobilnu strategiju dodao dašak hrvatskih aspiracija pa tako imate priliku izgraditi grad koji će privući što više turista.

Gojević pojašnjava da je zadatak igrača da upravlja gradom, svakodnevno rješavajući probleme građana, gradnjom novih kvartova i razvojem infrastrukture. Kao i u stvarnom svijetu, i ovdje igrač kao gradonačelnik odlučuje o sudbini svega što se u gradu događa, pa i smjeru razvoja: hoće li postati turistički grad ili će mu težište otići prema financijama. Sve Nanobitove igre zajedno dosad su preuzete više od 80 milijuna puta. "Sada smo na 69 milijuna preuzimanja na AppStoreu i 13,9 milijuna na Google Playju", zaključuje Gojević.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!