Mjesečni miks: O oglašavanju na tražilicama, Facebook marketingu, planiranju evenata i uređivanju fotografija

Autor: Sponzorirani članak , 01. rujan 2014. u 15:55
Slika je preuzeta s portala kakonaweb.tportal.hr

Ponavljanje je majka znanja – podsjetite se s nama što smo o ovim temama naučili tijekom kolovoza!

Piše: kakonaweb.tportal.hr

Ponavljanje je majka znanja – podsjetite se s nama što smo o ovim temama naučili tijekom kolovoza!

Spremni za ponavljanje gradiva? Od marketinga, preko oglašavanja, do uređivanja fotografija – ovaj mjesec naučili smo puno toga!

Google AdWords spominjali smo već puno puta i vjerujemo da smo puno toga i naučili, a ovaj mjesec otkrili smo 5 razloga zašto vam je Google AdWords oglašavanje potrebno:

"Uhvatiti oglasom potencijalnog kupca upravo kad razmišlja o onome što mu nudite cilj je i misija mnogih marketinških kampanja, a uz Google Adwords oglašavanje upravo to je moguće napraviti i to u par klikova."Antonija Bilić Arar
 

Upozorili smo vas kojih 5 grešaka ne smijete raditi ukoliko želite uspješne Google AdWords kampanje:

"Loše postavljene i krivo vođene AdWords kampanje ne samo da ne mogu donijeti dobre rezultate, nego mogu biti i vrlo skupe i bolne škole".Antonija Bilić Arar
 

Naravno, da bi oglas bio dobar treba ga znati i napisati. A kako to napraviti objasnila nam je Zlata Rodin u 10 savjeta za pisanje učinkovitih web oglasa.

"U pisanju oglasa primijenite iznesene savjete i pokažite svoju kreativnost te imajte na umu pravilo „manje je više“, koje je u potpunosti primjenjivo kada je riječ o pisanju oglasa za web."
 

Vjerujemo da ste temu  Kako i zašto započeti s Facebook marketingom već apsolvirali, no kako bismo vam dodatno olakšali, odlučili smo vam pokazati i 5 osnovnih primjera i ideja za Facebook marketing primjenjiv u svakoj poslovnoj niši:

"Prisjetite se što najviše volite vidjeti na profilima vaših prijatelja. Prilagodite ta iskustva vašoj fan stranici jer su vladari online sadržaja postale upravo fotografije, video i grafike. Iskoristite moć vizualnog pričanja svoje poslovne priče!" – Marina Jurak
 

Stara izreka kaže „slika vrijedi više od tisuću riječi”. Da biste napravili dobru fotografiju ne trebate biti majstor Photoshopa, jer danas postoje odlični besplatni alati za obradu i kreiranje fotografija koji su zaista vrlo dobra alternativa. Ako još niste, zavirite u našu listu odabranih besplatnih online alata!

"Kvaliteta je ključan detalj zbog čega će vas izdvojiti od ostalih. Stoga, prije nego određena fotografija “vidi dnevno svjetlo”, imajte na umu da je malo “uljepšate” i prilagodite".Kako na web
 

Znate li koji to marketinški trendovi koji su mnogim poduzećima omogućili povećanje prodaje? Doznajte i isprobajte!

"Ovi trendovi uveliko mogu povećati prodajne rezultate vaših kampanja, pomoći vam u definiranju strategije ili kvalitetnijem brendiranju poduzeća."Kako na web
 

Na kraju, nismo zaboravili niti da nam se bliži jesen, a s njom i potencijalna potreba za organizacijom poslovih evenata. Kako bi iste uspješno organizirali i dočekali ih spremni, za kraj kolovoza Nives Bokor je pripremila prvi vodič na temu organizacije uspješnog eventa.

"Od mnogobrojnih marketinških alata na raspolaganju za promociju vašeg poduzeća, event bi svakako trebao biti jedan od nezaobilaznih. Zbog izravne komunikacije koja se na njemu odvija, superioran je ostalim promotivnim aktivnostima u aspektu jačanja povezanosti s vašim potrošačima ili suradnicima". – Nives Bokor
 

Kako na web? Pratite nas i dalje, jer s jeseni stižu novi savjeti i novi vodiči iz internet marketinga i poslovanja!
Čitajte, učite, vježbajte, predlažite nove teme i naravno, pitajte nas sve što vas zanima!  🙂

New Report

Close