Otkako je prije tri godine u Hrvatskoj počela proizvoditi LED televizore M SAN grupa je sa svojim brendom Vivax tržišni udio udvostručila na 15 posto te se popela među tri najprodavanije brenda televizora na domaćem tržištu. Prethodno je Vivax proizvodio televizor u svojim tvornicama u Kini.
Vladimir Brkljača voditelj Vivax odjela M SAN grupe kaže da su proizvodnju televizora odlučili u cijelosti preseliti u Hrvatsku. "Više ništa od televizora na proizvodimo u Kini, jer se otkako smo ušli u EU pokazalo isplativije to raditi ovdje u Zagrebu", kaže Brkljača. Kompanija je krajem prošlog tjedna otvorila novi pogon za proizvodnju LED televizora koji može novi LED TV proizvesti za manje od dvije minute. Ukupan kapacitet nove tvornice je 180 tisuća televizora godišnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu