Započeo je projekt otvorenih inovacija hrvatske studente udruge eSTUDENT nazvan Case Study Competition (CSC) s nagradnim fondom od 240.000 kuna. Miroslav Nogolica, član marketing tima eSTUDENT-a ističe da je ovogodišnji CSC po prvi put prerastao u regionalno natjecanje.
"Ove godine u natjecanje se mogu uključiti ne samo svi studenti Zagrebačkog sveučilišta kao i svih fakulteta u Hrvatskoj već i svi studenti fakulteta u BiH i Sloveniji", kaže Nogolica. Dodaje da je natjecanje poduprlo 15 velikih kompanija: Pliva, INA, Zagrebačka, Privredna i Splitska banka, Karlovačka pivovara, Adacta, Nestle, Holcim, I.D.Riva Tours, Loreal, Infobip, Iskon, JGL i Hrvatski Telekom. Nogolica kaže da će sve te tvrtke održati predavanje na Ekonomskom fakultetu gdje će predstaviti svoje poslovanje, kao i problem koji bi željeli da im studenti riješe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu