Kako mikromenadžment pretvoriti u bolju produktivnost

Autor: Poslovni.hr , 04. studeni 2015. u 15:12
FOTO: PRESS

Delegiranje zadataka neće vam samo skratiti radni dan već vam može dugoročno pridonjeti razvoju posla. Učinite korak dalje.

Sigurno ste negdje čuli za izraz “mikromenadžment”. Da, on nije dobar ni za vas ni za vašu tvrtku, piše BizIT.

Jer je veliki neprijatelj produktivnosti. Naime, taj izraz se koristi za osobe koje upravljaju poslovanjem i zadacima zaposlenika na način da se previše fokusiraju na kontrolu rada, a premalo na rješavanje bitnijih stvari u svakodnevnom poslu i razvoj tvrtke. Ili kako bismo to slikovno prikazali – sjede nad vama kao sokoli te nadgledaju i kontroliraju svaki korak. :/

Nažalost, takav način upravljanja ubija kreativnost i produktivnost zaposlenika jer su u stalnom strahu od provjera i gube vrijeme na hrpu izvještaja o radu koje od njih mikromenadžeri traže te stalno misle kako su nešto skrivili, a problem nipošto nije u njima.

Zato za sve mikromenadžere i one koji to možda mogu postati imamo nekoliko savjeta. Kada određene zadatke delegirate, imate više vremena za fokus na druge poslovne obveze, a i za malu pauzu za čitanje vijesti i promišljanje o bitnim sastavnicama vašeg posla. Evo kako ćete kvalitetno delegirati:

Odaberite prave ljude

Dobro upoznajte svoj tim i svoje kolege. Pa makar sa svima održali informativni razgovor ili popili kavu u kvartovskom kafiću, jednostavno morate poznavati svoje okruženje. Ako znate da Marko iz financija ima magisterij i 10 godina iskustva u vođenju financija poznate kompanije te uspješno balansira posao i obitelj s troje djece onda ćete mu s radošću i bez briga prepustiti upravljanje vašim financijama.

U tome vam može pomoći i dobar alat za upravljanje ljudskim resursima jer je iznimno važno redovito praćenje zaposlenika kako bi se najbolje iskoristio njihov potencijal. Jednostavno postavite pravu osobu na pravo mjesto.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close