Izvoznici zanemaruju web stranice

Višnja Železnjak, Logit Višnja Železnjak, Logit

Istraživanje je provedeno na uzorku od 189 domaćih izvozničkih tvrtki.

Gotovo polovica korporativnih internetskih stranica hrvatskih izvoznika nije učinkovita, objavila je u svom istraživanju tvrtka Logit.

Navode kako 46 posto internetskih stranica hrvatskih izvoznika nema osnovne značajke koje bi im omogućile da budu promotivno i prodajno učinkovite. Istraživanje je provedeno na uzorku od 189 domaćih izvozničkih tvrtki. Višnja Željeznjak, stručnjakinja za digitalni marketing i suosnivačica Logita, kaže da domaći izvoznici najviše zanemaruju svjedočanstva korisnika (95,2 posto) i studije slučaja (90 posto). "Kod 14 od 15 smjernica postoje nedostaci implementacije na istraženim web stranicama, ali to upućuje na to da postoji ogroman potencijal i prostor za daljnji napredak te optimizaciju učinkovitosti B2B webova hrvatskih izvoznika", kaže Željeznjak.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!