FOTO: I Zagreb dobio aplikaciju koja je u kratkom vremenu osvojila mlade širom svijeta

Autor: Poslovni.hr , 14. travanj 2016. u 14:23
Foto: Press

Za sve one koji još uvijek nisu upoznati s čarima Snapchat-a, radi se o društvenoj mreži namijenjenoj za komunikaciju.

Službeno je krenuo na digitalni put oko svijeta i uhvatio priliku svoj trag ostaviti na sadržaju pregledavanom 7 milijardi puta svakoga dana – Zagreb se od jučer može pohvaliti prvim Snapchat geofilterom, koji je za njega kreirao kreativni tim Bamboo Lab- a iz Osijeka!

Digitalni mediji u zadnje su vrijeme podigli prašinu oko nove aplikacije koja je u vrlo kratkom vremenu osvojila mlade, ali sve više i starije hrvatske korisnike te uspjela objediniti kontroverzno i pristupačno – riječ je, naravno, o Snapchat-u.

Za sve one koji još uvijek nisu upoznati s čarima Snapchat-a, radi se o društvenoj mreži namijenjenoj za komunikaciju, koja se od ostalih izdvaja dvama karakteristikama: sav sadržaj koji pošaljete prestaje biti vidljiv nakon što primatelj otvori poruku ili u roku od 24 h, u slučaju da ste fotografiju ili video objavili u svojoj Priči (nešto poput zida na Facebook-u) te, za razliku od drugih društvenih mreža, sadržaj unutar Snapchat-a ne podržava uređivanje i filteriziranje – vaši razgovori najsličniji su pravoj lice-u-lice komunikaciji i odražavaju sve behind the scenes trenutke. Sadržaj Snapchat-a, koji čine fotografije i videi, pregledan je svakodnevno 7 milijardi puta, uspinjujući se tako do izravne borbe za prijestolje s dosadašnjim vladarom digitalnih kanala – Facebookom, koji je u istom razdoblju uspio ostvariti „samo“ milijardu više.

Već zvuči zanimljivo?! Tu nije kraj!

Još jedna od posebnosti Snapchat-a su geofilteri. Geofilteri za Snapchat su poput „brandiranih razglednica“– fotografije unutar Snapchat-a mogu se vizualno „označiti“ dodavajući im geofilter koji čini dizajnirana ilustracija, a ovisi o vašoj trenutnoj lokaciji. Geofilter tako može sadržavati ilustrirani dizajn imena nekog grada ili detalj karakterističan za grad ili regiju, čijim se korištenjem povećava prepoznatljivost istih.

I dok je svijet objeručke prigrlio ovaj novi digitalni trend te svjetske metropole broje nekolicinu geofiltera koji označavaju grad, lokacije grada, kvartove pa i evente, u Lijepoj našoj geofilteri su još uvijek dostupni samo za gradove i tek kreću u osvajanje vaših fotografija. A da Zagreb ne bi kaskao za ostatkom svijeta pobrinuo se kreativni tim Bamboo Lab-a iz Osijeka koji je kreirao prvi Snapchat geofilter za Zagreb i na taj način obogatio dostupna promotivna obilježja grada Zagreba.

Tako će odsada svi korisnici Snapchat-a koji se zateknu u Zagrebu, ili već žive u njemu, imati mogućnost označiti svoje fotografije geofilterom Zagreba te obznaniti, a time i promovirati, posebnosti ljepote grada Zagreba kao udobnog europskog grada za život, ali i važnog turističkog središta.

Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, broj dolaska turista u konstatnom je porastu te je samo tijekom prve polovice prošle godine kroz Zagreb prošlo 250.000 turista. Ako u jednadžbu uvrstimo i gore naveden podatak, koji govori o učestalosti pregledavanja Snapchatovog sadržaja i odjeka koji ima među njegovim korisnicima, možemo se složiti kako je rezultat ovog poteza dodatno osnaživanje i poticanje promocije grada Zagreba na dosad neviđeni način, koji Zagrebu pruža „lopovske lojtre“ do uspinjanja rame uz rame velikim metropolama.

Geofilteri se već nazivaju vizualnim hashtagovima, a fotografije označene njima smatraju se brandiranim razglednicama, a što je bolje od razglednice koja u samo nekoliko sekundi može obići svijet?! 

Komentirajte prvi

New Report

Close