Filozofija ove društvene mreže potpuno je suprotna Facebooku i čini se kako je svi žele isprobati

Autor: Poslovni.hr , 30. rujan 2014. u 11:53
Screenshot

Ello je nova društvena mreža koja trenutačno svakoga sata prima oko 30 tisuća zahtjeva za pozivnicu.

Ello je nova društvena mreža koja trenutačno svakoga sata prima oko 30 tisuća zahtjeva za registraciju putem pozivnice, piše BBC. Posljednjih dana u medijima se puno priča o ovom internetskom servisu, kojeg mnogi nazivaju "anti-Facebookom", budući da na njemu nema oglasa niti se oglašivačima prodaju podaci o korisnicima. Ello je čak objavio kratki manifest u kojem ističu kako postoji "bolji način" od oglašivačkog modela.

Za razliku od poznatijih konkurenata, Ello planira zarađivati putem naplaćivanja dodatnih opcija, ali stručnjaci su sumnjičavi prema tim planovima. BBC navodi kako stranica ima minimalistički dizajn i na prvi pogled se ne čini se pretjerano prilagođena korisnicima. Tvorci mreže tvrde kako ubrzano rade na ispravljanju pogrešaka.

Osnivač Elloa Paul Budnitz kaže kako je polaskan time što je njegov servis dobio titulu "anti-Facebooka", ali ističe kako on ne gleda stvari na taj način. "Ne mislimo da će nam Facebook biti konkurencija. Njih vidimo kao oglašivačku platformu, dok smo mi mreža", izjavio je za BBC.

Ukoliko želite isprobati Ello, možete zatražiti pozivnicu i pričekati odobrenje za registraciju.  

Komentirajte prvi

New Report

Close