VW se dijeli na četiri kompanije

Promjena strukture započinje prije godišnjih odmora/REUTERS Promjena strukture započinje prije godišnjih odmora/REUTERS

Jedna bi tvrtka bila zadužena za masovne brendove, druga za kamione, a preostale dvije za premium brendove, Audi i Porsche.

Treći svjetski proizvođač automobila Volkswagen (VW) mijenja svoje korporativno poslovanje s ciljem povećanja prodaje.

Tri izvora unutar korporacije izjavila su za Reuters da će se kompanija podijeliti na četiri tvrtke od kojih će jedna biti zadužena za masovno tržište marki automobila, druga za kamione, a preostale dvije za premium brendove, jedna s Audijem na čelu, a druga s Porscheom. Nova struktura korporacije trebala bi biti sastavljena od najboljih menadžera do kraja ljeta. Obzirom na restrukturiranje cijelog poslovanja, moglo bi doći i do izmjene menadžera koje bi moglo rezultirati otkazom direktora prodaje Christiana Klinglera, naveo je jedan od izvora prošlog tjedna.

Nakon svađe u travnju, između glavnog izvršnog direktora Martina Winterkorna i tadašnjeg predsjednika Uprave Ferdinanda Piëcha, koja je rezultirala Piëchevim odlaskom, tvrtka se našla u problemima. Ukupna mjesečna prodaja u svibnju pala je za tri posto na gotovo 858.000 vozila što je po prvi puta u pet i pol godina da je mjesečna prodaja pala drugi puta za redom. To je navelo Upravu da odluče promijeniti cjelokupno poslovanje. Smatraju da će cijela reorganizacija pojednostaviti procese unutar tvrtke jer će razjasniti odgovornosti i ubrzati donošenje odluka.

Budući da će 1. srpnja bivši BMW-ov član uprave Herbert Diess preuzeti dužnosti predsjednika Uprave VW-a, već bi tada mogao pokrenuti tvrtku koja će biti zadužena za masovno tržište brendova koji će uključivati VW, Škodu i SEAT osobne automobile, naveli su izvori.

Jedan je od izvora također izjavio da se Winterkorn sastao sa članovima Nadzornog odbora prošlog petka, kako bi razgovarali o razvoju i provedbi nove strukture jer želi pokrenuti restrukturiranje prije sezone godišnjih odmora koji počinju od 3. do 21. kolovoza. Kažu da je Wolfsburg najviše koncentriran na povećanje prodaje automobila po regijama jer se dogodio pad prodaje u Kini nakon nekoliko propusta koje su imali u proizvodnji. Kompanija je odbila komentirati medijske napise.

Pala prodaja Audija

Kinezi radije kupuju dionice nego aute

Po prvi puta u dvije godine prodaja Audija u Kini pala je za skoro dva posto u svibnju u usporedbi s istim mjesecom lani. Međutim, Audi nije jedina premium marka koja se bori s padom prodaje na najvećem svjetskom tržištu. Prodaja BMW-a i Minija pala je za četiri posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, na što se nadovezao predstavnik auto-branše koji je želio ostati anoniman rekavši da će Kinezi radije uložiti novac u dionice, nego kupiti luksuzni automobil. Kineska udruga proizvođača automobila izvijestila je da je ukupna prodaja automobila u svibnju porasla za jedan posto.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve