Čuvenom brendu luksuznog ženskog donjeg rublja jedna stvar se obila o glavu

Autor: Tomislav Pili , 01. ožujak 2019. u 09:21
Prodaja pala na 2,5 milijarde dolara/Victoria's Secret

Generacija rođena između 1978. i 2000. trećinu novca troši za kupnju sportskog donjeg rublja, pokazuju podaci trgovačkih udruga.

Čuvenom brendu luksuznog ženskog donjeg rublja Victoria's Secret obilo se o glavu zanemarivanje trendova na tržištu gdje se sve više traže udobniji proizvodi.

Kompanija L Brands u čijem je vlasništvu uz taj još i brend Bath & Body Works izvijestila je o padu prodaje Victoria's Secreta u četvrtom, blagdanskom tromjesečju više od pet posto na 2,5 milijardi dolara. Međutim, ukupna prodaja L Brandsa uvećana je tri posto jer je Bath & Body Works zabilježio rast od 12 posto.

Potonuće na burzi
Ukupni prihodi dosegli su 4,85 milijardi dolara dok su analitičari očekivali 4,88 milijardi. Neto dobit kompanije spustila se na 540,1 milijun dolara ili 1,94 dolara po dionici dok je godinu ranije iznosila 664,1 milijun dolara, odnosno 2,33 dolara po dionici. Iako je prilagođena dobit po dionici iznosila 2,14 dolara što je bolje od očekivanja analitičara od 2,07 dolara, L Brands je na burzi ipak potonuo više od pet posto.

 

7 mlrd.

dolara vrijedi američko tržište ženskog donjeg rublja

Razlog padu možda treba potražiti u tumačenjima da je objavom ovih rezultata postalo jasno da Victoria's Secret gubi bitku s konkurentima poput Aeriea u vlasništvu American Eagle'sa, zatim Third Love, Livelyja i Adore Me. Dio kolača uzela je i tvrtka Savage X Fenty iza koje stoji pop zvijezda Rihanna. Da situacija bude još teža, na tržište ženskog donjeg rublja koje u Americi vrijedi preko sedam milijardi dolara uskoro ulazi i trgovački lanac Target. L Brands je objavio da za ovu godinu očekuje dobit po dionici između 2,20 i 2,60 dolara što je znatno lošije od očekivanja koja se kreću oko 2,70 dolara.

Ponovno povezivanje
Victoria's Secret je već godinama pod pritiskom tržišta jer se uporno odbija prilagoditi promijenjenom ukusu tržišta koje traži donje rublje za žene svih oblika tijela. Prema podacima američkih trgovačkih udruga, milenijalci – generacija rođena između 1978. i 2000. godine – ima više od 30 posto udjela na američkom tržištu donjeg rublja, a trećinu novca u tom segmentu utrošili su na kupnju sportskog donjeg rublja.

"Predviđanja poslovanja pokazuju kako teškoće na tržištu donjeg rublja i dalje postoje dok kompanija ne pronađe način kako se opet povezati s kupcima kroz cijenu, proizvod i imidž", ističu analitičari Bloomberga Poonam Goyal i Morgan Tarrant. Tražeći novu vitalnost brenda, kompanija je od 2016. promijenila čak tri izvršna direktora.

Komentirajte prvi

New Report

Close