U prehrambenom segmentu vrijednom više od 100 milijardi dolara, Nestle prodao američko poslovanje sa slatkišima

Autor: Poslovni.hr/Hina , 17. siječanj 2018. u 09:10
Foto: Steve Parsons/Press Association/PIXSELL

Čak i švicarski Lindt, čije se Lindor čokoladne kuglice prodaju po premium cijeni, osjeća posljedice na tržištu.

Švicarski prehrambeni div Nestle dogovorio je prodaju svog američkog poslovanja sa slatkišima talijanskom Ferrerou za 2,8 milijarde dolara, čime je izvršni direktor Nestlea Mark Schneider poduzeo svoju prvu veliku prodaju i učinio mali korak na putu prema proizvodnji zdravije hrane.

Nestle, najveći svjetski proizvođač pakirane hrane, kao razlog za tu prodaju naveo je slabu tržišnu poziciju u SAD-u, gdje za ostaje za Hersheyom, Marsom i Lindtom.

Za Ferrero, kompaniju u obiteljskom vlasništvu, taj potez je, pak, prilika da brzo ojača svoje pozicije na tom ključnom tržištu, na kojem je u protekloj godini već poduzeo dvije akvizicije. Taj proizvođač Nutelle i Ferrero Rocher pralina postat će tom akvizicijom treći najveći proizvođač čokolade u SAD-u, ujedno i globalno, podaci su Euromonitor Internationala.

Nestle, koji je započeo svoje poslovanje dalekih 1880-tih godina prodajom mliječnih čokolada, time prati promjene potrošačkih navika od loše i slatke hrane prema "zdravlju i wellnessu". Ta kompanija još ističe da i dalje ostaje prisutna na američkom tržištu s ostalim svojim poslovanjem.

Po podacima Euromonitora, tržište SAD-a predstavlja gotovo 19 posto globalnog tržišta čokolade, vrijednog godišnje 102,3 milijarde dolara u maloprodaji. Vrijednost tog tržišta podupire potražnja ljudi za sve skupljim čokoladama, jer prodane količine padaju zbog popularnosti alternativnih proizvoda.

Nesle je proteklih godina izgubio tržišni udjel u SAD-u zbog start-up kompanija poput Kinda.

Čak i švicarski Lindt, čije se Lindor čokoladne kuglice prodaju po premium cijeni, osjeća posljedice na tržištu. U utorak je naime izvijestio da mu je ukupna organska prodaja u 2017. porasla svega 3,7 posto, što je ispod ciljanih od 6 do 8 posto rasta, dok mu je prodaja u SAD-u pala 1,6 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close