Restoran osmislio jedinstven način plaćanja

Autor: Poslovni.hr , 03. rujan 2017. u 11:15
Foto: Željko Lukunić / Pixsell

Ovaj restoran otvoren je s ciljem privlačenja “mladih potrošača koji su u trendu i koji su voljni prihvatiti nove ukuse i inovacije”.

Restoran brenda KFC u gradu Hangzhou na istoku Kine osmislio je nov način plaćanja obroka – osmijehom.

Klijenti će moći koristiti opciju "Plati osmijehom" uz pomoć prepoznavanja lica, a u cilju privlačenja mlađih potrošača.

Kompanija Yum China, nastala pod okriljem američke kompanije Yum Brands Inc., pokušava povećati rast prodaje u Kini, gdje su strahovi o sigurnosti hrane i promjeni ukusa potrošača srezali prodaju od 2012. godine, prenosi Reuters.

Yum je i dalje najveći lanac brze hrane na tržištu s čak 7.685 restorana. U drugom kvartalu godine prodaja je polako rasla uz pomoć brenda KFC.

Nova prodavnica u Hangzhou, nazvana KPRO, cilja na mlađu generaciju Kineza, za koju se očekuje da će u sljedećem desetljeću utjecati na porast konzumacije.

Predsjednik kompanije Yum China, izjavio je da je ovaj restoran otvoren s ciljem privlačenja "mladih potrošača koji su u trendu i koji su voljni prihvatiti nove ukuse i inovacije".

Komentirajte prvi

New Report

Close