Poznati srpski poduzetnik najavljuje kupovinu novih hotela na Jadranu

Foto: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL

Srpski 'kralj šećera' u hotelijerstvo je proteklih deset godina uložio 200 milijuna eura.

U proteklih deset godina uložili smo 200 milijuna eura u izgradnju hotela u Srbiji i regiji, izjavio je predsjednik MK Groupa Miodrag Kostić za Tanjug.

Prema njegovim riječima, područje hotelijerstva najmlađa je grana u MK Groupu koja vrlo brzo raste te je orijentacija kompanije ulaganje u braunfild investicije, oživljavanje starih objekata uz revitalizaciju građevinskog zemljišta. 

"Naša ulaganja se na prvi pogled možda nisu vidjela, a možda je sada iskočilo s otvaranjem hotela Sheraton u Novom Sadu", kaže Kostić, podsjećajući da je MK Group u posljednje dvije godine otvorio dva Kempinski hotela, jedan u Hrvatskoj, a drugi u Sloveniji.

"Naša orijentacija je područje jadranske obale, područje Crna Gore, Hrvatske, Slovenije i gradski hoteli. U ovom trenutku turizam u banjama ima neke svoje specifičnosti i ne bih rekao da nam je to prioritet", kaže Kostić, dodajući da ga zanimaju hoteli koji imaju 150 do 200 soba.

"Danas smo sigurno lider kada je riječ o hotelijerstvu, ne samo u Srbiji nego u cijeloj regiji. To jeste najmlađa grana u MK Grupi i mislim da će u budućnosti biti jedan od najbrže rastućih biznisa u okviru MK Groupa", ocjenjuje Kostić. 

Komentari (2)
  • viewer
    viewer 15:45 4.6.2018.

    Od kuda će novinar zanti da ti hoteli posluju već godinama pod tim brandom!?

  • Sleeping_B
    Sleeping_B 8:11 4.6.2018.

    Nije otvorio nego je preuzeo 2 Kempinski hotela.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve