U BASF-ovom europskom izvještaju o bojama za završne automobilske premaze (BASF European Color Report for Automotive OEM Coating), BASF-ov Sektor premaza (Coatings) predstavio je distribuciju boja u 2015. godini. BASF, vođa na europskom tržištu boja za završne automobilske premaze, detaljno obrazlaže omiljene boje kupaca. Izvještaj, primjerice, pokazuje da postoje očite razlike među različitim tipovima automobila u pogledu boja. Što je automobil manji, to je veći raspon boja, dok veće automobile češće odlikuju posebni efekti.
U cijeloj je Europi bijela najčešća boja za završne premaze automobila. Udio bijelih vozila u stalnom je porastu još od 2007. godine i sada iznosi 30%. Zajedno s crnom, sivom i srebrnom, na „ne boje“ otpada više od 75% boja koje se upotrebljavaju za nove automobile. Dok upotreba te lepeze boja već nekoliko godina ostaje nepromijenjena, među kromatskim bojama došlo je do znatnih promjena. Među njima se ističe plava kao najpopularnija boja na europskim cestama, i to za sve tipove automobila. Često su zastupljene crvena i smeđa, pri čemu je smeđa osobito popularna kod SUV-ova, a crvena kod malih i srednjih automobila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Žene biraju boje automobila.
http://mentalfloss.com/article/53121/11-colors-youve-probably-never-heard
Uključite se u raspravu