Britanski Financial Times odlučio je isprobati 13 raznih verzija popularne cole, i na temelju testiranja napraviti svoju rang listu.
Kako prenosi Večernji list, ekipa "Timesa" je Cocktu svrstala na visoko četvrto mjesto, samo dva mjesta iza originalne Coca-Cole.
Ekipa Financial Timesa Cocktu je nazvala šarmantnim i slatkim gaziranim pićem na bazi šipka, uz jaku notu vanilije.
Da podsjetimo, Cockta je nekada bila najpopularnije bezalkoholno piće regije, a dok Atlantic grupa Emila Tedeschija 2010. godine nije preuzela Drogu Kolinsku, bila je i jedan od najpoznatijih slovenskih brendova.
Kako piše Večernji, ovo popularno piće nastalo je 1952. godine kada je inovator Emerik Zelinka pomiješao plodove šipka, vitamin C, različito ljekovito bilje i karamelizirani šećer.
Pobjednik izbora Financial Timesa je Simply M&S Cola, zatim slijedi Coca-Cola, Pepsi Max i Cockta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu