Britanci ulažu 100 mil. eura u Imlek, Bambi i Knjaz Miloša

Imlek posluje u Srbiji, Crnoj Gori, BiH i Makedoniji te otkupljuje mlijeko od nekoliko tisuća srpskih kooperanata/PD/FOTOLIA Imlek posluje u Srbiji, Crnoj Gori, BiH i Makedoniji te otkupljuje mlijeko od nekoliko tisuća srpskih kooperanata/PD/FOTOLIA

Robert Knorr, partner u fondu Mid Europa Partners, rekao je da novac za daljnja ulaganja neće biti problem.

Britanski investicijski fond Mid Europa Partners, novi vlasnik tri velike srpske prehrambene komapnije, Imleka, Bambija i Knjaza Miloša u sljedećih tri do pet godina uložit će 100 milijuna eura, rečeno je na predstavljanju fonda.

Mid Europa Partners je nedavno za 575 milijuna eura kupio Danube Foods Group, u čijem sklopu su poslovale te tri kompanije i dvije mljekare u Makedoniji i Republici Srpskoj. Sada će te kompanije poslovati u sklopu holdinga Moji brendovi.  Novi vlasnik želi da Imlek, Bambi i Knjaz Miloš postanu regionalni lideri, a to će se postići, kako su rekli, novim ulaganjem, širenjem, unaprjeđivanjem brendova i inovacijama, što će dovesti i do novih radnih mjesta. Prema riječima Andreja Jovanovića, generalnog direktora Mojih brendova, cilj je da Imlek, Bambi i Knjaz Miloš "postanu ozbiljne europske kompanije".  Robert Knorr, partner u fondu Mid Europa Partners, rekao je da novac za daljnja ulaganja neće biti problem, odnosno da kapital neće biti ograničavajući faktor u daljnjim planovima Imleka, Bambija i Knjaza Miloša.

 

25tisuća

tona konditorskih proizvoda godišnje proizvede Bambi

"Imamo dodatan kapital i dostupne kredite za širenje, unaprjeđenje kompanija, nove strojeve i inovacije", rekao je Knorr. Prema njegovim riječima, fond želi otkupiti dionice malih deoničara u tri kompanije koje je preuzeo.  Ilija Šetka, generalni direktor Imleka, kompanija koja posluje u Srbiji, Crnoj Gori, BiH i Makedoniji te otkupljuje mlijeko od nekoliko tisuća srpskih kooperanata, izjavio je da će prioritet Imleka biti daljnji razvoj brendova i ulaganju u kvalitetu. Bojan Radun, novi generalni direktor Bambija, najvećeg srpskog konditora, rekao je kako je cilj te kompanije da postane regionalni lider kada je riječ o konditorskim proizvodima.

"Potrošači su pet godina zaredom glasali za Plazma keks kao omiljeni brend", rekao je Radun, dodajući da planiraju akvizicije u regiji. Miloš Stojisavljević, generalni direktor Knjaz Miloša, najvećeg srpskog proizvođača mineralnih voda, koji proizvodi između 17i 24 tisuće litara prirodne mineralne vode na sat, rekao je da i ta kompanija u sljedećem razdoblju planira ulaganja.  "Imamo jaku poziciju u Srbiji, gdje smo lideri u proizvodnji flaširane vode, a regionalno širenje će poboljšati naš plasman", rekao je Stojisavljević. 

Razvoj Bambija

Od 37 do 1000 radnika

Konditorska kompanija Bambi razvijala se više od četrdeset godina od malog pogona u Požarevcu, u kojem je radilo 37 radnika i gdje je godišnja proizvodnja iznosila 167 tona konditorskih proizvoda, do kompanije koja u svojim tvornicama u Požarevcu i Vršcu proizvodi godišnje više od 25.000 tona konditorskih proizvoda. Bambi danas zapošljava više od tisuću radnika.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve