Poznati švedski lanac trgovina namještaja Ikea, odnedavno prisutan i u Hrvatskoj, odlučio je promijeniti i osvježiti svoj pristup dizajnu.
Lanac trgovina koji je donio skandinavski dizajn u milijune kućanstava diljem svijeta mora sada osmisliti nešto novo kako bi održao vodeću poziciju u toj industriji koja se ubrzano mijenja zahvaljujući putovanjima i Internetu. "Mislim da moramo, što i činimo, razmisliti o tome što će biti skandinavsko u budućnosti", kazao je glavni Ikein dizajner Marcus Engman.Prihodi Ikee snažno su rasli dijelom zbog toga što su održavali troškove niskima tako što su uvjerili svoje kupce da sami mogu iz dijelova sastavljati proizvode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu