Facebook: Troškovi će nam snažno porasti

Autor: Poslovni.hr/Hina , 29. listopad 2014. u 10:55
Reuters

Društvena mreža Facebook upozorila je na usporavanje rasta svojih prihoda u zadnjem ovogodišnjem tromjesečju, kao i da će joj iduće godine troškovi poslovanja snažno porasti.

Društvena mreža Facebook upozorila je na usporavanje rasta svojih prihoda u zadnjem ovogodišnjem tromjesečju, kao i da će joj iduće godine troškovi poslovanja snažno porasti.

Troškovi Facebooka mogli bi porasti u 2015. godini i do 75 posto. Zbog tog upozorenja cijene njezine dionica potonula je u produljenom trgovanju nakon jučerašnjeg zatvaranja Wall Streeta za gotovo 10 posto.

Izvršni financijski direktor Facebooka Dave Wehner procijenio je i da će stopa rasta prihoda usporiti s 59 posto u trećem tromjesečju na između 40 i 47 posto u četvrtom.

Facebook je izvijestio da je u trećem tromjesečju ove godine ostvario prihode od 3,2 milijarde dolara, dok mu je dobit iznosila 806 milijuna dolara, što je povećanje od 90 posto u odnosu na isto razdoblje 2013.

Razlog tako snažnog rasta dobiti su tri nevjerojatno dobra mjeseca Facebookovog poslovanja vezanog za oglašavanje. Prihodi od oglasa u razdoblju od srpnja do rujna znatno su porasli u odnosu na godinu ranije, pri čemu su mobilni oglasi činili 66 posto ukupnih prihoda od oglašavanja. Prije godinu dana mobilni oglasi činili su manje od polovine ukupnih prihoda, a za vrijeme izlaska kompanije na burzu 2012. jedva da su donosili neke prihode.

Podaci o broju korisnika Facebooka također su bolji nego su mnogi očekivali. Na kraju rujna Facebook je imao 1,35 milijarde aktivnih korisnika svaki mjesec, 14 posto više nego 2013. Broj ljudi koji provjeravaju svoju Facebook stranicu barem jednom dnevno skočio je za 19 posto na 864 milijuna.

"To je bilo dobro tromjesečje sa snažnim rezultatima", rekao je Mark Zuckerberg, osnivač Facebooka i izvršni direktor.

Međutim, i troškovi su porasli u trećem tromjesečju za 41 posto, uglavnom zbog nedavnih akvizicija – tvrtke koja je kreirala aplikaciju za poruke WhatsApp i proizvođača video igara Oculus Rift.

"Vjerujemo da su pred nama značajne razvojne mogućnosti i planiramo agresivno investirati kako bismo ih i kapitalizirali", poručio je Wehner.

Komentirajte prvi

New Report

Close