9 impresivnih podataka koji pokazuju pravu veličinu Facebooka

Autor: Tomislav Hrastovčak , 25. srpanj 2014. u 14:27
Reuters

Facebook je krajem lipnja imao 1,32 milijarde mjesečno aktivnih korisnika, što je 14 posto više nego u istom razdoblju lani.

Najveća svjetska društvena mreža Facebook ovoga je tjedna objavila financijsko izvješće za drugo tromjesečje ove godine. Rezultati su se pokazali uistinu impresivnima, zahvaljujući čemu je dionica Facebooka ovih dana dosegnula i rekordne razine, iznad 75 dolara. Izdvajamo nekoliko zanimljivih brojki iz financijskog izvješća.

  • Facebook je krajem lipnja imao 1,32 milijarde mjesečno aktivnih korisnika, što je 14 posto više nego u istom razdoblju lani.
     
  • Broj dnevno aktivnih korisnika dosegnuo je 829 milijuna, što je 19 posto više nego godinu ranije.
     
  • Prihodi u drugom kvartalu iznosili su 2,91 milijardu dolara, što je rast od 61 posto na godišnjoj razini.
     
  • Prihodi od oglašavanja iznose 2,68 milijardi dolara, što je godišnji skok od 67 posto.
     
  • Prihodi od mobilnog oglašavanja čine u drugom kvartalu oko 62 posto ukupnih oglašivačkih prihoda.
     
  • Operativna marža je u proteklom tromjesječju iznosila 48 posto. To je osjetan rast u odnosu na 31 posto zabilježenih godinu ranije.
     
  • Neto dobit drugog tromjesečja iznosila je 791 milijun dolara, što je skok od 138 posto na godišnjoj razini.
     
  • Slobodan novčani tok za promatrano razdoblje iznosi 872 milijuna dolara.
     
  • Gotovina i utrživi vrijednosni papir na kraju drugog tromjesječja iznosili su 13,96 milijardi dolara.

"Imali smo dobro drugo tromjesečje", prokomentirao je u izvješću šef Facebooka Mark Zuckerberg.

Komentirajte prvi

New Report

Close