Vyoocam gradi brend i planira prodor na globalno tržište

Autor: Marta Duić , 11. studeni 2016. u 14:06
Vyoocam je hardver startup koji radi na nosivoj kameri za prijenos videa putem interneta iz prvog lica

Startup Vyoocam oduševio je američko tržište, a planiraju prodaju na globalnoj razini.

Vyoocam je hardver startup koji radi na nosivoj kameri za prijenos videa putem interneta iz prvog lica koja se na jednostavan način može zakačiti na bilo koje naočale koje korisnici već imaju.

Kako kaže Irena Živković, članica tima, ideja im je napraviti kameru koja će funkcionirati kao treća opcija kamere u svim onim aplikacijama koje već koriste prednju ili stražnju kameru ugrađenu u mobilne uređaje. Riječ je o idealnom rješenju za prijenos videa putem interneta prilikom kojeg su vam ruke i mobilni uređaj slobodni. Tim se sastoji od šest članova, a osnivači su Vedran Vukman, Mirza Muftić i Vedran Papeš. S radom su počeli u lipnju prošle godine kada su od Hamag-Bicro dobili početnu investiciju za izradu inovativnog projekta koji će biti konkurentan na međunarodnom tržištu. Iste godine su s prvim prototipovima osvojili IdeaKnockout natjecanje, a u siječnju ove godine dobili su priliku predstaviti se svijetu na CESu u Las Vegasu.

˝Nakon završetka akceleratora u Americi odlučili smo se vratiti u Hrvatsku i ovdje otvoriti ured za razvoj Vyoocam kamere. Nakon što smo izradili prve prototipove, predstavili ih na CES-u i vidjeli da postoji velik interes za našim proizvodom, krenuli smo u razvoj finalnog proizvoda spremnog za masovnu proizvodnju i prodaju. U posljednjih godinu dana tim je narastao s troje na šestero, a uspjeli smo potpisati ugovore s 12 velikih kompanija od kojih je najveća CISCO čime nam je otvoren pristup njihovim WebEx i Spark servisima koje koristi veliki broj korisnika˝, pohvalila se Irena Živković. Kako kaže, tvrtke iz SAD-a prve su pokazale interes za uređajem jer im nudi mogućnost da značajno smanje troškove poslovanja korištenjem videa uživo iz prvog lica.

Ipak, krajnji im je cilj izgraditi brend te potom ostvariti uspješnu prodaju na globalnom tržištu, najprije na prostorima EU, a nakon toga i šire. Ovaj startup trenutno je u ABC akceleratoru u Ljubljani koji im je ponudio inicijalnu investiciju, smještaj, coworking space, 3+3 mjeseca program te demo day u siječnju u Münchenu pred velikim brojem investitora. ˝Naš najveći adut je tim, iskustvo i inovativan proizvod nastao na temelju tog iskustva, a u prilog nam idu i i trendovi na IT tržištu. Iako su nam svi govorili da je nemoguće, mi smo imali hrabrosti krenuti u ovaj poslovni pothvat iz jedne male Hrvatske. Očekujemo da će nam ABC tim i njihova mreža suradnika pomoći da ostvarimo cilj i da uskoro krenemo s prodajom˝, zaključuje Živković. 

Komentirajte prvi

New Report

Close