U krizi sam doživio rast, proširio se na Srbiju i bacio oko na daleki Japan

Autor: Poslovni.hr , 21. siječanj 2013. u 11:33
Borna Segulin

Borna Segulin (31) u poduzetničkom je svijetu relativno nepoznat, no jamačno ste čuli za njegov servis.

Borna Segulin (31) u poduzetničkom je svijetu relativno nepoznat, no jamačno ste čuli za njegov servis MojKvart.hr , možda ste na njega išli potražili frizera, kozmetičara, javnog bilježnika, vodoinstalatera, vrtlara, soboslikara…

Segulin kaže kako je usred krize prepoznao još jednu mogućnost i svojim partnerima, kojih ima oko dvije tisuće, ponudio još jedan servis  – Centarpopusta.hr. Putem ove platforme klijenti svojim kupcima i korisnicima imaju mogućnost ponuditi popuste i to za robu i usluge koje im doista trebaju, a još su im u neposrednoj blizini.  Nedavno je pokrenuo i web shop uslugu za svoje partnere – male i srednje poduzetnike i obrtnike. Borna Segulin ta Poslovnihr prepričao je svoju poduzetničku priču:

Kad se danas osvrnem unatrag, vidim da je stvarno velik posao iza nas, puno neprospavanih noći, učenja na vlastitim pogreškama, bezbrojnih uvjeravanja klijenata da im naša usluga doista treba, organizacija i obučavanje velike mreže suradnika… Ali, vrijedilo je svake uložene minute jer je danas iza mene i mog tima suradnika tvrtka od koje ponešto mogu naučiti i inozemni poduzetnici. Neke kontakte smo nedavno ostvarili i u dalekom Japanu i vidjet ćemo kako će se ta suradnja dalje razvijati.

Na privatni biznis sam se odlučio još kao 19-godišnji student, 2000. godine kada sam otvorio obrt Idoneus software. Već sam tada honorarno zapošljavao nekoliko programera. Radili smo različite desktop aplikacije prema specifikaciji klijenta. To je bilo odlično razdoblje. Student, bez troškova, a imam "firmicu" koja zarađuje. Svi smo se uz to i dobro zabavljali, a u tom smo razdoblju i puno učili radeći ono za što nas ni jedan fakultet ni u teoriji ne bi mogao pripremiti. Iskustvo izravno s terena nam je bilo nevjerojatno dobra podloga za sve ono što nas je očekivalo kad smo krenuli korak dalje. Tvrtku sam osnovao odmah nakon faksa 2005. godine i tada je krenulo ozbiljno.

MojKvart.hr – platforma za male i velike

Iako sada djeluje jednostavno i kao da je oduvijek tu, projekt MojKvart.hr je nastajao godinama uz predan i nesebičan rad mojih suradnika. Trebalo je okupiti veliku mrežu ljudi koji će obići male i srednje poduzetnike i obrtnike i uvjeriti ih da trebaju zakupiti prostor na našoj platformi. Kao i u svakom poslu i nama je u početku išlo  sporo, ali nismo odustajali jer smo bili uvjereni u uspjeh. Istovremeno smo radili i druge poslove – tailor-made web stranice i desktop aplikacije. S tim sam novcem financirao MojKvart.hr prvih nekoliko godina nakon čega se u tvrtku ipak počelo vraćati uloženo. Sada se Idoneus bavi isključivo oglašavanjem, odnosno marketingom malih i srednjih klijenata. To uključuje oglašavanje na portalu MojKvart.hr, izradu web stranica i pozicioniranje na Google tražilici.

Kada su godine predanog rada počele davati rezultate ipak se nismo uspavali, nego smo krenuli dalje razvijati i prilagođavati poslovanje. Trenutno smo u fazi manje interne reorganizacije zbog relativno brzog rasta od 2009. do 2011. godine. Prilagođavamo know-how trenutnom stanju na tržištu i dovršavamo strategiju širenja na druga tržišta u čemu nam je najviše pomoglo stečeno znanje na srpskom tržištu gdje smo prošle godine otvorili tvrtku Moj Grad d.o.o. s istom djelatnošću kao i u Zagrebu. U bližoj budućnosti ideja je proširiti se i na druge zemlje. Širenje vidim kroz partnerstvo s lokalnim tvrtkama na novom tržištu. No, najvažnije nam je da smo u Hrvatskoj sve kvalitetniji i jači. Posjećenost portala raste iz mjeseca u mjesec, a usluge unapređujemo i širimo. Sve je to u cilju povećanja prodaje našim klijentima. Takva je vizija i dalje. Biti vodeća tvrtka za Internet marketing i oglašavanje malih i srednjih klijenata. Trenutačno imamo više od dvije tisuće zadovoljnih korisnika koji su prepoznali koristi od naše platforme i koji iz godine u godinu ostaju s nama što nam je najbolji pokazatelj da smo odradili dobar posao.

Često se znamo susretati i s neobičnim i smiješnim situacijama. Dogodi nam se i danas da posjetitelji pronađu poslovni subjekt na portalu MojKvart.hr i onda kontaktiraju portal, a ne onoga koji nudi uslugu i proizvod. Tako ljudi često nazovu Idoneus pa pitaju „kol'ko košta kg mljevenog mesa?“ ili „možemo li ih mi izdepilirati?“, „mogu li kod nas dignuti kredit?“… Ima i zanimljivih korisnika, a ja bih izdvojio jedan župni ured u kojemu su odlučili iskoristiti mogućnosti komunikacije putem naše platforme pa tako svoje župljane obavještavaju o raznim događanjima, blagdanima, susretima, putovanjima… Oni su primjer koliko je MojKvart.hr prilagodljiv za sve one koji žele svoje usluge ili djelatnosti predstaviti velikom broju posjetitelja.

Idoneus i naše usluge namjeravamo i dalje prilagođavati potrebama korisnika, neprestano smo u kontaktu i s njima kao i s krajnjim korisnicima te u tom smjeru i planiramo daljnje poteze. Svima koji imaju poslovnu ideju poručujem da ih ne bi trebalo obeshrabriti ni ovo loše stanje na tržištu. Uvijek ima prostora za dobre poduzetničke projekte, samo treba dovoljno upornosti da ih se provede, vrlo često i neophodnog prilagođavanja i pronaći ćete put do svojih ciljanih korisnika.    

Komentirajte prvi

New Report

Close