QR kodovi (engl. Quick Response code), danas su gotovo nezamijenjivi pri identifikaciji proizvoda ili usluga, a posebno su postali popularni u turizmu.
Naime, pomoću QR koda, odnosno brzog odgovora, možemo sa svojim i najeftinijim smartphoneom vrlo jednostavno doći na internet stranicu koja daje detaljne podatke o konkretnoj znamenitosti, a ponekad je moguće dobiti i virtualnog vodiča. S obzirom na taj trend, mlada samoborska poduzetnica Tihana Jurković odlučila je osnovati tvrtku koja bi tu tehnologiju primjeniti na grobljima te je tako nastao "QR kod sjećanja". "Pokrenuti vlastitim žaljenjem za gubitkom voljene osobe te potrebom da se sjećanja na tu osobu održi što čvršćim, pokrenuli smo poduzeće LOGRO kojem je cilj svim osobama koje su izgubile voljenu osobu olakšati gubitak, sjećanje održati živim", kaže Jurković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bezočna krađa i plagijat svega. Od ideje do fotki na WEBu.
http://www.qr-memories.com/
Vaš link …[/url]
Malo žešća glupost po meni!
Zasto? Pogrebne usluge su jedan od rijetkih sektora koji ima dobre perspektive u Hrvatskoj.
Malo žešća glupost po meni!
http://memorium.me/hr/sto-je-memorium
Uključite se u raspravu