Restorani u kojima se piće poslužuje – željeznicom

Autor: Poslovni dnevnik , 14. rujan 2014. u 22:01
Výtopna u Češkoj sada ima pet restorana sa željeznicama i svi su odmah postali turistička atrakcija

Češkoj kompaniji prioritet je ulazak na veliko rusko tržište i sada u toj zemlji traže adekvatnog primatelja franšize.

U češkom franšiznom lancu restorana Výtopna goste dočekuje veliko iznenađenje jer naručeno piće do stolova stiže neobičnim putem – željeznicom.

Riječ je o umanjenim modelima vlakova, koje po restoranu premreženom odgovarajućim prugama razvoze naručeno piće do stolova s gostima. Vlakovi čije kretanje kontrolira poseban softver jedinstven je koncept u Europi i nije čudno što su restorani Výtopna ubrzo po otvaranju postali prava turistička atrakcija.U Češkoj trenutno posluje pet Výtopna restorana, dva se nalaze u Brnu, gdje je ujedno otvoren prvi restoran, dok je po jedan smješten u Pragu, Ostravi i Orlovoj, piše portal Franchising.hr.

Restoran u Pragu u vlasništvu je kompanije, dok ostale vode primatelji franšize, ali na tome se neće stati. Kako je najavio Petr Fridrich, tvorac i vlasnik koncepta Výtopna, Prag bi ove jeseni trebao dobiti još jedan restoran. "Pregovaramo s trgovačkim centrima i potencijalnim partnerima oko lokacije za novi restoran, koji će također biti franšiza", kaže Fridrich.Da je Výtopna originalan i zanimljiv koncept koji će sigurno imati osiguranu budućnost pokazuje i veliki broj upita za preuzimanje franšize, najviše od poduzetnika iz drugih zemalja. No, u tvrtki Výtopna vrlo su oprezni i kažu da ne žele davati franšizu olako, bez temeljnih provjera i priprema. 
 

"Doista nam dolazi velik broj gostiju iz inozemstva i svima se sviđa ono što u našim restoranima vide i dožive. Mnogi su bili spremni koncept odmah prenijeti u svoje zemlje, no mi smo se, međutim, u ovom trenutku usredotočili samo na razvoj na ruskom tržištu i već smo u potrazi za primateljem franšize", kaže Fridrich. Nije isključeno da će se u doglednoj budućnosti franšize restorana Výtopna pojaviti i na drugim inozemnim tržištima, kažu u kompaniji. Inače, za otvaranje jednog Výtopna restorana u Češkoj primatelji franšize moraju izdvojiti od 7000 do 10.800 eura za ulaznu naknadu, kao i 180.000 eura za uređenje prostora i cjelokupno opremanje restorana.  Češki pivari razvili su još nekoliko franšiznih sustava, kao što je onaj pivovare Staropramen, koja ima lanac pivnica Potrefena Husa, te The PUB s pivnicama samoposluživanjima.

Komentirajte prvi

New Report

Close