Pokrenuli projekt Booteeq i bave se razvojem i izradom dizajnerskih proizvoda

Autor: Tomislav Hrastovčak , 10. prosinac 2013. u 10:12
Foto: Dario Belić

Projekt je prvi put predstavljen u Muzeju suvremene umjetnosti, 1. listopada 2011. godine, na festivalu kreativnih komunikacija Sudnji Dan.

U rubrici Moja ideja predstavljamo projekt Booteeq, nastao u sklopu tvrtke H-lab, koja se bavi se razvojem i izradom dizajnerskih proizvoda te promocijom mladih autora i njihovog rada. Projekt je prvi put predstavljen u Muzeju suvremene umjetnosti, 1. listopada 2011. godine, na festivalu kreativnih komunikacija Sudnji Dan. Suosnivači su Krešimir Jelušić, Marko Prpić Zets te Dario Belić, koji nam je više rekao o samom projektu.

"Booteeq je zamišljen kao internetski projekt s  tri cilja: Svakodnevno osmišljavanje kreativnih rješenja s poslovnim suradnicima te njihovo apliciranje na naše proizvode, pristupačna cijena proizvoda te zarada za sve ljude iz projekta. Danas je Booteeq online i offline stvaralački kolektiv iza kojeg stoji više od 40 ljudi iz cijele regije. Osim tima koji je pokrenuo 'biznis', danas našu priču grade poslovni suradnici: ulični umjetnici, likovnjaci, dizajneri, ilustratori, poslovni partneri i ljudi koji su postali dio najužeg tima. Prvi i drugi cilj smo ostvarili, opravdali smo svoje postojanje, a prepreka nam se postavila u realizaciji trećeg cilja. Booteeq sa svojim proizvodima zarađuje, ali veći napredak planiramo ostvariti u narednom razdoblju”, kazao nam je Dario Belić, koji se među ostalim osvrnuo i na utjecaj krize na projekt.

"Booteeq projekt ima ciljeve bez obzira na ekonomsku situaciju, ali koje prilagođavamo tržištu. Najvažnije od svega je da loša ekonomska situacija ne utječe na kreativnost i realizaciju te da svakodnevno podižemo kvalitetu proizvoda", kaže.

Govoreći o uzorima u poslovanju, Belić ističe da Booteeq čine kreativci, ljudi iz medija i agencija te kako svatko od njih ima svog uzora, tvrtku ili ljude čiji rad prati i upija nova znanja. "Nismo se nikad uspoređivali s drugima jer iz iskustva znamo da to donosi loše rezultate i stvara prolaznu energiju. Inzistiramo na kvaliteti, jer je ona pokretač svega, a jedinstvenost dobivamo sa suradnicima, jer oni, zajedno s nama, stvaraju originalna kreativna rješenja koja komuniciramo na našim proizvodima", dodaje.

Suosnivač projekta među ostalim kaže i kako su im ciljana publika ljudi koji imaju osjećaj za estetiku. “Cilj nam je da se na Booteeq proizvode ne gleda samo kao na odjevne predmete ili nakit, već kao na unikatni medij koji komunicira umjetnost. Mi našu publiku educiramo. Uspjeh se ne skriva samo u prodaji, uspjeh je kad osoba koja kupuje naše proizvode zna tko stoji iza tog rada. U tome nam i pomaže Boonika tim koji, u zajedničkom prostoru, organizira izložbe umjetnika koji su ujedno i Booteeq autori. Također, surađujemo i spajamo se s drugim kreativnim projektima, postali smo dio coworking zajednice, imamo podršku medija, tu su društvene mreže, Boolog – Booteeq blog koji je dio web shopa…", navodi Belić.

Na pitanje koja je idealna zemlja u kojoj bi volio pokrenuti biznis, Belić kaže kako je proizvodnja u  Hrvatskoj te da će tu i ostati. "No, moramo spomenuti kako publiku imamo i u stranim zemljama te da nam je u budućnosti cilj 'animacija' upravo tih korisnika", dodaje.

Zanimalo nas je i traži li možda Booteq zaposlenike. "Trenutno ne tražimo, ali uvijek smo u potrazi za poslovnim suradnicima-kreativcima. Javite se, šaljite radove, dođite u naš prostor i postanite dio Booteeqa", poručuje Dario Belić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close