Nakon pet godina iščekivanja hrvatskog Skypea, domaćeg startupa koji bi trebao hrvatskoj tehno-poduzetničkoj sceni donijeti sve ono što je Estoniji donio Skype, učinivši je planetarno popularnom startup destinacijom, korak do tog uspjeha nalazi se domaći startup Bouxtie. Renato Librić, osnivač i direktor Bouxtiea izjavio je za američki Forbes da na stolu ima dvije ponude za preuzimanje i jedno strateško partnerstvo.
Prva ponuda za akviziciju je na 90 milijuna dolara, druga na 120 milijuna dolara, a treća, strateška, koja dolazi od jednog od najvećih kartičara, jest da taj partner želi Bouxtie u iduće dvije godine pretvoriti u kompaniju vrijednu 300-500 milijuna dolara. "Sada radimo na tome da realiziramo to partnerstvo i osiguramo da postignemo sve ključne milestonove", kaže Librić. Najveći uspjeh među hrvatskim startupima dosad je ostvario Iskon, kojeg je pokrenuo i vodio Damir Sabol, i koji je 2006. kupio Hrvatski telekom za 100 milijuna kuna. U međuvremenu je niz hrvatskih startupa uspio skupiti pozamašne investicije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu