Izumili kišobran koji olakšava snalaženje u gradovima

Zasad postoji kišobran s kartom Zagreba, ali se po narudžbi može proizvesti i s planom bilo kojeg grada ili četvrti Zasad postoji kišobran s kartom Zagreba, ali se po narudžbi može proizvesti i s planom bilo kojeg grada ili četvrti

Studio za dizajn i razvoj proizvoda Luster osmislio je kišobran za goste u gradu koji je ujedno i idealan poklon ili suvenir.

Suzana Mišić i Hrvoje Graf iz studija za dizajn i razvoj proizvoda Luster osmislili su, dizajnirali i proizveli prototip kišobrana s čije je unutarnje strane otisnuta karta šireg zagrebačkog središta.

Naravno, po željama i narudžbama to može to biti i karta cijele Hrvatske, bilo kojeg grada ili bilo koje četvrti u gradu. Ideja je nastala kad su inovatori razmišljali o poklonu koji će biti drukčiji od ostalih, a da ipak privuće pažnju. Kišobran koji iznutra ima apliciran plan grada idealan je poklon i za turiste, kao i za sve zaljubljenike u našu zemlju i gradove. "Tražili smo poklon koji je funkcionalan, a opet drukčiji od trenutno ponuđenog asortimana. Dosta putujemo, pa jednostavno hodamo svijetom širom otvorenih očiju. Trudimo se vidjeti, a ne samo gledati. Sve je izmišljeno i treba samo primijeniti, a danas se ljudi teško odluče primijeniti nešto novo, nešto drukčije. To je rizik, a svi bi rado igrali na sigurno", kaže Hrvoje Graf.

 Kišobran je opremljen plastičnim staklom umjesto žica što mu daje elastičnost, pa se pri okretanju takve "žice" neće saviti ili puknuti. U sklopu kišobrana su i tzv. Z zglobovi koji onemogućavaju okretanje i trganje kišobrana. Gornje platno opremljeno je UV zaštitom, pa ovaj kišobran može služiti i kao suncobran. U svakom slučaju, ovo je proizvod koji nije za jednokratnu uporabu i može se koristiti na više načina. "Već je duže vrijeme proizvod bio nacrtan, ali tek sada smo sakupili dovoljno novca za licenciju za kartu i proizvodnju uzorka. Naime, morali smo izdvojiti ta sredstva bez jamstva povratka, a danas je to teško bez obzira koliko novca je u pitanju. Zapravo je trebalo spojiti elemente i posložiti koncept, a naš najveći problem je naravno bilo financiranje", tvrdi Graf.

Od kada su mediji počeli izvještavati o njima i od kada su prisutni na društvenim mrežama interes je velik. Kako kaže Graf, priča je dugoročna, a varijacija je bezbroj. "Od pojedinaca koji nas zovu jer žele kupiti proizvod za svoje najdraže koji ne žive više u Zagrebu, pa do agencija koje organiziraju kongrese i kompanija koje vide proizvod kao savršeni poklon. Nadam da će ga već ovog ljeta moći kupiti u suvenirnicama ili online. Naša ideja je koncept proširiti i na druga tržišta koja su izvan ove regije. Vjerujemo da ćemo uskoro mjeriti uspjeh", rekao je Graf. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!