Izumili kišobran koji olakšava snalaženje u gradovima

Zasad postoji kišobran s kartom Zagreba, ali se po narudžbi može proizvesti i s planom bilo kojeg grada ili četvrti Zasad postoji kišobran s kartom Zagreba, ali se po narudžbi može proizvesti i s planom bilo kojeg grada ili četvrti

Studio za dizajn i razvoj proizvoda Luster osmislio je kišobran za goste u gradu koji je ujedno i idealan poklon ili suvenir.

Suzana Mišić i Hrvoje Graf iz studija za dizajn i razvoj proizvoda Luster osmislili su, dizajnirali i proizveli prototip kišobrana s čije je unutarnje strane otisnuta karta šireg zagrebačkog središta.

Naravno, po željama i narudžbama to može to biti i karta cijele Hrvatske, bilo kojeg grada ili bilo koje četvrti u gradu. Ideja je nastala kad su inovatori razmišljali o poklonu koji će biti drukčiji od ostalih, a da ipak privuće pažnju. Kišobran koji iznutra ima apliciran plan grada idealan je poklon i za turiste, kao i za sve zaljubljenike u našu zemlju i gradove. "Tražili smo poklon koji je funkcionalan, a opet drukčiji od trenutno ponuđenog asortimana. Dosta putujemo, pa jednostavno hodamo svijetom širom otvorenih očiju. Trudimo se vidjeti, a ne samo gledati. Sve je izmišljeno i treba samo primijeniti, a danas se ljudi teško odluče primijeniti nešto novo, nešto drukčije. To je rizik, a svi bi rado igrali na sigurno", kaže Hrvoje Graf.

 Kišobran je opremljen plastičnim staklom umjesto žica što mu daje elastičnost, pa se pri okretanju takve "žice" neće saviti ili puknuti. U sklopu kišobrana su i tzv. Z zglobovi koji onemogućavaju okretanje i trganje kišobrana. Gornje platno opremljeno je UV zaštitom, pa ovaj kišobran može služiti i kao suncobran. U svakom slučaju, ovo je proizvod koji nije za jednokratnu uporabu i može se koristiti na više načina. "Već je duže vrijeme proizvod bio nacrtan, ali tek sada smo sakupili dovoljno novca za licenciju za kartu i proizvodnju uzorka. Naime, morali smo izdvojiti ta sredstva bez jamstva povratka, a danas je to teško bez obzira koliko novca je u pitanju. Zapravo je trebalo spojiti elemente i posložiti koncept, a naš najveći problem je naravno bilo financiranje", tvrdi Graf.

Od kada su mediji počeli izvještavati o njima i od kada su prisutni na društvenim mrežama interes je velik. Kako kaže Graf, priča je dugoročna, a varijacija je bezbroj. "Od pojedinaca koji nas zovu jer žele kupiti proizvod za svoje najdraže koji ne žive više u Zagrebu, pa do agencija koje organiziraju kongrese i kompanija koje vide proizvod kao savršeni poklon. Nadam da će ga već ovog ljeta moći kupiti u suvenirnicama ili online. Naša ideja je koncept proširiti i na druga tržišta koja su izvan ove regije. Vjerujemo da ćemo uskoro mjeriti uspjeh", rekao je Graf. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve