Jednostavno i brzo naručivanje hrane i pića pomoću QR koda

Ivan Škoro, Ivan Markusi, Luka Brkić, Luka Cindrić i Lara Vertlberg/Jurica Galoić/PIXSELL Ivan Škoro, Ivan Markusi, Luka Brkić, Luka Cindrić i Lara Vertlberg/Jurica Galoić/PIXSELL

Aplikacija će za sve korisnike biti potpuno besplatna, a ugostitelji koji će koristiti njezine prednosti plaćat će određeni postotak od narudžbi koje su naručene pomoću nje.

Luka Brkić, student Ekonomskog Fakulteta, Ivan Škoro s Tehničkog Veleučilišta Zagreb te Luka Cindrić, Ivan Markusi i Lara Vertlberg s Fakulteta elektrotehnike i računarstva ušli su u finale App start contesta s aplikacijom DrinkApp. Kako kažu, prijavili su se jer su željeli dobiti 'feedback' za ideju, korisne savjete mentora i nova poznanstva u svijetu startupa.  Njihova aplikacija DrinkApp koristeći GPS tehnologiju prepoznaje ugostiteljski objekt u kojemu se korisnik nalazi te mu pruža mogućnost naručivanja hrane i pića pomoću QR koda.

Mala društvena mreža
Danas, tri mjeseca nakon ovog studentskog natjecanja, tim ima izrađen radni prototip koji podržava osnovne funkcionalnosti aplikacije te su u potrazi za partnerima i klijentima koji bi im pomogli izaći na hrvatsko tržište. "Ideja za aplikaciju nam je pala na pamet kada smo se družili na terasi jednog caffe bara. Nakon nekog vremena htjeli smo naručiti još jedno piće no bila je velika gužva, konobari su bili jako zauzeti, stoga je taj proces dugo trajao. Nakon toga uvidjeli smo mogućnost upotrebe ovakve aplikacije u restoranima te ostalim ugostiteljskim objektima", kaže Lara Vertlberg, jedna od članica tima DrinkApp.

Aplikacija će za sve korisnike biti potpuno besplatna na AppStore i na GooglePlay servisima, a ugostitelji koji će koristiti prednosti aplikacije, plaćat će određeni postotak od narudžbi koje su naručene pomoću aplikacije.  Kako kaže Lara Vertlberg, DrinkApp bi mogao biti zanimljiv proizvođačima i distributerima hrane i pića kojima nude novu vrstu marketinga i promocije kroz aplikaciju. Primjerice, određeni artikli posebno označeni u aplikaciji i vidljiviji korisnicima, mogućnost reklamiranja novih proizvoda unutar aplikacije, a postoji i mogućnost posebne suradnje s ugostiteljskim objektima.

"Najvažnije je to što aplikacija sama prepoznaje objekte u kojima se nalazimo te skraćuje proces narudžbe. Dodatno, unutar naše aplikacije postoji mogućnost detaljnog pregleda artikala, točnije opis i fotografija, što je veoma važno za određene artikle poput specijaliteta kuće, koktela. Uz to, aplikacija pruža mogućnost odabira plaćanja. Tu su i eventi unutar aplikacije, navigacija do ugostiteljskih objekata, ocjene i iskustva drugih u ugostiteljskim objektima što DrinkApp zapravo čini malom društvenom mrežom", tvrdi Lana Vertlberg te napominje kako je DrinkApp vrsta aplikacije kod koje nema smisla izlaziti na tržište bez dovoljnog broja klijenata, točnije ugostiteljskih objekata.  Njihova ciljana skupina su veliki lanci kafića i restorana, veliki i nepregledni ugostiteljski objekti s terasom, na više etaža i slično.

Nagrađena prezentacija
U timu su se brzo dogovorili za podjela posla tako da je odgovorna osoba za razvijanje Android aplikacije Ivan Markusi, a iOS aplikacije Lara Vertlberg. Luka Cindrić odgovoran je za backend konobarsku i back-office aplikaciju, Ivan Škoro za dizajn, a Luka Brkić bavi se prodajom, marketingom i razvojem poslovnog modela. Žiri su osvojili svojim prezentacijom, za što su u sklopu natjecanja dobili i posebnu nagradu.  "Smatramo da imamo kvalitetan proizvod kojim rješavamo postojeći problem i da stvarno postoji potreba za ovakvom vrstom aplikacije. Osim toga, dobro smo se pripremili za prezentaciju te nastojali što jednostavnije objasniti problematiku, našu ideju za njezino rješenje i rad same aplikacije. O tome govori i osvojena nagrada za najbolju prezentaciju u vrijednosti od 1000 kuna", pohvalila se Lana Vertlberg.

Komentari (3)
  • beli
    beli 7:54 17.10.2016.

    Nažalost, sa svojom online aplikacijom prije par godina izašao sam u potragu za ugostiteljima koji bi podržali moj projekat online naručivanja hrane, no zainteresiranost je bila jednaka nuli bez obzira na već unaprijed razvijeni prototip. Iste je godine tek počinjao index sa svojim online naručivanjem i mislim da je u početku bila fina papica ali unatoč tome što sam bio treći u hrvatskoj sa tom idejom, nije bilo uspjeha. Želim im sreću ali uz još brojne projekte koje sam izradio i želio plasirati na naše tržište, uvijek sam naišao na otpor ugostitelja, obrtnika i slično. Nije bilo zainteresiranih u gradu kao što je to Rijeka u kojemu sam započinjao sve projekte. Ljudi su skeptični prema novim tehnologijama.

  • matrix90
    matrix90 16:15 2.10.2016.

    Bravo, samo naprijed! Od ideje do realizacije, potrebno je skupiti jos utakmica, no kolaboracija je ono što konkurenciju čini napetijom.

    “…Offense wins games, but defense wins championships…”

  • jorgen
    jorgen 15:49 2.10.2016.

    A neš' ti originalnosti, ravna nuli - toga već ima na svjetskom tržištu godinama u desecima raznih oblika.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve