Hrvatska mobilna aplikacija InCheckIn u prvih šest mjeseci prodaje utržila je gotovo 20 tisuća eura i dobila tisuću korisnika koji su je platili, i to u Hrvatskoj.
Do sada je InCheckIn skupio više od dvije tisuće korisnika, među kojima je i slovenski turoperator Kompas. Patrik Spagnolo, osnivač i direktor InCheckIna, kaže da u četvrtak krenuli s prodajom u Španjolskoj. "Ovdje u Barceloni smo na Mobile World Congressu predstavili naš startup, a očekivanja su velika jer samo Barcelona s okolicom ima malih iznajmljivača koliko i Hrvatska", ističe Spagnolo.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odlična aplikacija. Vrijedi svakog centa. Kad gost dodje skeniraš mu kod na putovnici i sve je riješeno. Osobito je korisno kad ti npr. u 10 navečer dodje autobus grka ili koreanaca sa svojim nama neobičnim imenima, a odlaze ujutro u 7. Dakle treba u visitor ukucati 50-60 gstiju. Moraš im zadržati dokumente preko noci da bi ih prijavio, a gosti baš ne vole davati putovnice iz ruku. Nadalje za to ti treba 2-3 sata ovako on ti otvori putovnicu, skeniraš je mobom i gotovo. I gosti su ovim oduševljeni jer više ne moraju ili ostavljati putovnice ili čekati na recepciji dok im prepišeš sve podatke u visitor, a kad ti se najviše žuri onda još i net šteka…. Treba doraditi još neke sitnice, a inače je skroz super….Bude problema s očitavanjem na dokumentima koji imaju reljefnu prozirnu plastiku preko podataka, pa se dogadja neka vrsta refleksije svijetla. Onda ako nece skenirati kopiraš putovnicu i onda skeniraš kopiju i ide bez problema. želim dečku brzi prvi milijun…a vjerujte mi biti ce ih više…
bravo! korisna stvar
Uključite se u raspravu