Hrastov stol iz Slavonije hit na Kickstarteru

Modularni stol od pune hrastovine izrađen je kod Slavonskog broda, Foto: PD Modularni stol od pune hrastovine izrađen je kod Slavonskog broda, Foto: PD

Dvije godine razvijali model proizvodnje namještaja koji je održiv i za kupca i za proizvođača.

Modularni stol od pune hrastovine dizajniran i izrađen kod Slavonskog broda, a koji postiže cijenu i od 8500 kuna po komadu, pretvara se u globalni hit na najvećoj mreži za grupno financiranje Kickstarteru. U tri dana hrvatski je startup Modulos za svoj prvi proizvod prikupio polovicu od traženih 30 tisuća dolara. Svaki drugi podržavatelj je iz inozemstva, a prednjače Amerikanci.

Matej Grozdanović, osnivač i direktor Modulosa kaže da je svjestan da nakon više od dvije godine razvoja ima dobar proizvod, ali da je ugodno iznenađen što su to tako brzo prepoznali kupci izvana. “Jako sam zadovoljan dosadašnjom kampanjom na Kickstarteru”, ističe Grozdanović.

Navodi da je sa svojim četveročlanim timom sve želio raditi drugačije od onoga kako se to inače radi u drvnoj industriji u Hrvatskoj. Tako je prije dvije godine zacrtao da će umjesto pružanja usluga stvoriti brend. Naglasak je, tumači, bio na održivosti. “Radimo kvalitetan stol, koji traje i koji će svojim kupcima dugo biti koristan, a opet cilj je bio da priča bude održiva i nama i tako je stol postao modularan”, kaže Grozdanović.

Navodi da će po završetku Kickstarter kampanje otvoriti internetsku trgovinu na kojoj će se moći kupiti novi moduli. “Već smo razvili prototipove za USB hub, bežični punjač, dock za tablet koji se rotira, module s rupama za kabliranje i s utorima za olovke i to je ono što zanima kupce više platežne moći u SAD-u, Švedskoj i Japanu”, kaže Grozdanović.

Pojašnjava da nije cilj takmičiti se s Ikeeom već stvoriti u Hrvatskoj održivu proizvodnju namještaja, koja koristi visoku tehnologiju, točnije CNC strojeve u proizvodnji, te koju će zatim proširiti s ponudom i drugih elemenata poput polica, ormara itd. Grozdanović navodi da mu je otac tesar te da je tako krenuo u ovaj pothvat. Surađuje s Panonskim drvnim centrom kompetencija iz Virovitice. U SAD-u ima partnera i investitora. “Plan nam je u SAD-u razvijati B2B prodaju, jer tamo nam je dovoljno da uđemo u jedan hotel”, zaključuje Grozdanović.     

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!