Češki lanac domaće hrane želi u Sloveniju i Hrvatsku

Autor: Poslovni dnevnik , 15. srpanj 2014. u 10:30
Trgovine Naš Grunt redovno posjećuje oko 600.000 potrošača, a prodaja tvrtke je dvostruko veća nego prošle godine

Naš Grunt prodaje tradicionalne češke prehrambene proizvode: kobasice, meso, mliječne i pekarske proizvode, voće, povrće i domaća pića.

Kada su 2010. godine Aleš Kotera i Jirži Malek osnovali tvrtku Naš Grunt imali su cilj da na stolove čeških potrošača vrate tradicionalnu, domaću hranu, čime bi pomogli razvoj malih i srednjih poljoprivrednika i proizvođača.

Iste godine otvorili su svoj prvi specijalizirani dućan pod imenom Naš Grunt i počeli su prodavati tradicionalne češke prehrambene proizvode: kobasice, meso, mliječne i pekarske proizvode, voće, povrće, pića i ostalu domaću robu. Dobavljače su uglavnom nalazili u regijima u kojima se nalaze trgovine, tako da je roba zbog brzog transporta uvijek bila svježa, piše portal Franchising.cz.

Širenje na Slovačku
Nakon četiri godine pod brendom Naš Grunt u Češkoj posluje šest trgovina koje su u vlasništvu kompanije, ali i 22 franšize. "Želimo postati najpopularnija i najveća maloprodajna mreža u Češkoj koja nudi zdrave, lokalne prehrambene proizvode provjerenog porijekla", kažu Kotera i Malek. Prodaja je u odnosu na prošlu godinu udvostručena, što znači da sada iznosi oko 3,3 milijuna eura, a trgovine redovno posjećuje oko 600.000 potrošača.

Većina trgovina nalazi se u Pragu, a Malek dodaje da tom gradu mogu otvoriti barem još 15 do 20 trgovina. Naš Grunt u Češkoj i nema konkurenciju jer su jedina mreža koja nudi isključivo češke proizvode. Navodno domaći proizvodi mogu se naći čak i kod velikih trgovaca, no prema riječima Aleša Kotere, u većini slučajeva to je samo marketinški trik.Zahvaljujući jedinstvenom konceptu i tome što je jedan od najbrže rastućih franšiznih sustava u Češkoj, Naš Grunt je došao i u poziciju da razmišlja o prenošenju koncepta na strana tržišta, a u ovom trenutku to je najbliži susjed – Slovačka, ali ozbiljno razmišljaju i o ulasku na tržišta Mađarske, Slovenije i Hrvatske. 

Borba s velikima
"Prioritet je, naravno, nama vrlo bliska Slovačka. Međutim, otvoreni smo i za druga tržišta. U obzir dolaze Mađarska, Slovenija i Hrvatska, jer prema našim saznanjima ova su tržišta vrlo slična našem, gdje su mali, domaći koncepti primorani nositi se s dominacijom velikih međunarodnih lanaca", kaže Aleš Kotera. 

Komentirajte prvi

New Report

Close