Pogledajte tko su partneri projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj!

Autor: Poslovni.hr , 18. studeni 2014. u 12:07
Fotolia

Projekt Hrvatska pamet Hrvatskoj Poslovni dnevnik organizira uz podršku Sveučilišta u Zagrebu te uz podršku partnera: 

 

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta 

Sustav obrazovanja u Republici Hrvatskoj sastoji se od:

  • predškolskog odgoja
  • osnovnog obrazovanja
  • srednjeg obrazovanja
  • visoke naobrazbe

Kvalitetna visoka naobrazba preduvjet je uspješnog društva. Stoga je jedan od glavnih zadataka Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta briga o stvaranju intelektualne jezgre koja provodi tu važnu zadaću uz pomoć hrvatskih sveučilišta, veleučilišta i visokih škola.

Velika važnost i utjecaj sportskih aktivnosti na svakidašnji život čine sport nedvojbeno društvenim, ali i ekonomskim fenomenom koji osim što fizičkom aktivnošću pogoduje zdravlju, odražava vrijednosti poput timskog duha, solidarnosti i tolerancije te tako osnažuje društvenu koheziju i ljudski kapital.

Važnost znanosti i tehnologije nezaobilazna je u razvoju suvremene države, njezinu napretku i blagostanju. Znanost i tehnologija u izravnoj su ili neizravnoj funkciji napretka većine ljudskih stremljenja: intelektualnih, gospodarstvenih, kulturnih, ekoloških i dr. Glavna je svrha znanosti stvoriti znanstveni i tehnologijski sustav koji će biti jedan od ključnih čimbenika društvenog i gospodarskog razvoja Hrvatske.

Međunarodna suradnja Republike Hrvatske u području odgoja, obrazovanja, visokog školstva, znanosti i tehnologije temelji se na bilateralnim i multilateralnim međunarodnim ugovorima i provedbenim programima suradnje.

 

Sveučilište u Zagrebu

 

˝Briga za ostanak studenata je prioritet Sveučilišta u Zagrebu, posebice onih najboljih studenata. Moja ideja i ideja nove uprave  jest da sveučilište u ranoj fazi, već na 2.godini fakulteta prepoznaje najbolje studente te da ih kroz mentorstvo kanalizira prema doktorskim studijima i da postanu naši asistenti i suradnici u znanstvenim planovima sveučilišta. Mi ćemo dati preporuku svim prodekanima za nastavu da uključe svoj studente u projekt Hrvatska pamet Hrvatskoj. Poslovni dnevnik ima u potpunosti našu podršku jer imamo isti cilj – da Hrvatska pamet ostane u Hrvatskoj˝, poručio je Miljenko Šimpraga, prorektor za inovacije, transfer tehnologije i komunikacije Sveučilišta u Zagrebu. 

 

U nastavku donosimo profile poslodavaca koji sudjeluju u projektu:

Zagrebačka banka

Zagrebačka banka, članica međunarodne bankarske grupacije UniCredit, vodeća je banka u Hrvatskoj, a vrijednosti banke svakako pridonosi i dimenzija društvene odgovornosti u poslovanju. Biti vodeća banka ne znači samo imati najveći tržišni udio, najveći broj klijenata i inovativne i kvalitetne proizvode već podrazumijeva i svijest o vlastitoj odgovornosti i utjecaju na cjelokupnu društvenu zajednicu u kojoj poslujemo te senzibiliziranost za potrebe zajednice.

Tako Zagrebačka banka posljednje dvije godine provodi projekt Moj Zaba Start, natječaj za dodjelu financijskih potpora najboljim poduzetničkim idejama i projektima. Projekt ima za cilj povezati inovativne poduzetnike, znanost, zelene tehnologije, kreativnu industriju i bankarski sektor. U sklopu natječaja zajedno s našim partnerima pružamo stručnu, konzultativnu i financijsku potporu realizaciji najboljih poduzetničkih projekata.

Upravo zbog iskustva s Moj Zaba Startom pružili smo potporu projektu “Hrvatska pamet Hrvatskoj”. Prepoznali smo značaj i važnost ovog projekta koji aktivno potiče studente da se radom, zalaganjem i trudom uključe u stvaranje boljeg društva za sebe i svoju okolinu, a koji će ih istovremeno dodatno osvijestiti važnosti sudjelovanja u kreiranju vlastite budućnosti. Također, budući da projekt ima za cilj poticanje poduzetničke klime studentima će omogućiti izradu održivh projektnih prijedloga, a sve u cilju stvaranja boljih uvjeta za konačno jačanje hrvatskog gospodarstva.

Obzirom da se radi o vrlo važnoj populaciji, studentima koji će se tek aktivno uključiti na tržište rada i svojim radom i djelovanjem imati prilike napraviti promjene u našem društvu, ovo je jedinstvena prilika za njih da, uz mentorstvo i iskustvo predstavnika Banke, ali i ostalih partnera projekta, prošire postojeća znanja i steknu nova iskustva koja će im biti od velikog značaja u budućnosti.

 

 

 

Visoka škola tržišnih komunikacija AGORA – UNIVERSITY COLLEGE OF AGORA

MI STVARAMO KREATIVCE ! 

Već deset akademskih sezona, od 2004. godine, AGORA realizira preddiplomske stručne studije MENADŽMENTA I DIZAJNA TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA (180 ECTS) te  diplomski specijalistički stručni  studij KREATIVNOG UPRAVLJANJA TRŽIŠNIM KOMUNIKACIJAMA (120 ECTS).
Studijski programi na Agori nude bogati izbor, više od dvadeset kreativno potentnih karijera u sferi tržišnih komunikacija koje će omogućiti da se "jednog dana radi ono što se voli".  
U akademskoj 2015/16 godini uvodi se VOUCHER  u iznosu od 10.000,00 kuna za uspješno studiranje na Agori – 60 ECTS po godini !  Za 300 ECTS ušteda je 50.000,00 kuna!
AGORA je nosilac ERASMUS + POVELJE 2014.-2020.
Više o partneru saznajte na ovdje.

 

Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM)

Zagrebačka škola ekonomije i managementa već više od jednog desetljeća djeluje na globalnoj sceni i obrazuje buduće poslovne lidere, ekonomske stručnjake, inovativne poduzetnike i korporativne pravnike kroz svoja tri studija koja nudi na hrvatskom i engleskom jeziku: ekonomija i management, poslovno pravo i poslovna matematika.
ZŠEM je jedini i najbolji izbor za kvalitetno obrazovanje, a to dokazuje kroz uspjehe svojih studenata, kroz akademski i poslovni angažman svojih profesora, kroz najbolju međunarodnu povezanost i sustavnu pomoć i potporu studentima pri zaposlenju ili realiziranju njihovih ideja ili projekata. ZŠEM nije samo poslovna škola, ZŠEM je mala, ali produktivna međunarodno orijentirana zajednica koja u svakom svom segmentu njeguje kulturu izvrsnosti.
Cilj ZŠEM –a je internacionalizacije stoga u tom pogledu poduzima odlučne i značajne korake. Postignut je ugovor o međusobnoj suradnji s preko 120 sveučilišta diljem svijeta te se možemo pohvaliti  visokim postotkom međunarodne razmjene. Prvom AACSB akreditiranom visokom poslovnom školom u Hrvatskoj ZŠEM postaje 2013.  i time ulazi u 5% akreditiranih poslovnih škola u svijetu među kojima su Harvard i Yale. 
ZŠEM je sedmu godinu za redom proglašen najboljom poslovnom školom u Hrvatskoj po istraživanju Eduniversala, a od ove godine smo i najbolja poslovna škola u Istočnoj Europi u kategoriji tri palme.
Više o ZŠEM-u saznajte na web stranici.

 

UNIQA osiguranje d.d. 

UNIQA osiguranje d.d. je dio UNIQA grupe, jedne od vodećih osigurateljnih grupa u Austriji te srednjoj i istočnoj Europi. UNIQA u Hrvatskoj posluje već 17 godina tijekom kojih bilježi stalan rast. Društvo je preko UNIQA grupe reosigurano kod vrhunskih svjetskih reosiguratelja: Münich Re, Swiss Re, Hannover Re, SCOR i AXA. UNIQA zapošljava oko 700 zaposlenika koji su svakodnevno na raspolaganju za više od 340.000 klijenata u 60-ak prodajnih ureda.
 

U rujnu 2014. godine UNIQA osiguranje d.d. uspješno je završilo proces pripajanja Basler osiguranja Zagreb d.d. i time postalo jedno od vodećih osiguravajućih društava na hrvatskom tržištu osiguranja. Društvo trajno posluje s dobiti, uz istodobno povećanje aktive i zadržavanje visoke razine likvidnosti i adekvatnosti kapitala.
 

Kvalitetni i inovativni proizvodi namijenjeni pravnim i fizičkim osobama te visoki nivo usluge poslovni su imperativ UNIQA osiguranja. Posebna briga posvećuje se uvođenju novih tehnoloških rješenja, usavršavanju poslovnih procesa te kvalitetnoj i brzoj isplati šteta.
Vrhunsku razinu usluge prepoznali su i klijenti UNIQA osiguranja te su tvrtku nagradili „ICERTIAS Customers’ Friend” certifikatom, koji se dodjeljuje najboljim kompanijama, proizvodima i uslugama na tržištu.
 

Obzirom da je UNIQA osiguranje društveno odgovorna tvrtka te u svakodnevnom poslovanju potiče razvoj društva te podržava zapošljavanje i razvoj mladih bez oklijevanja smo se odlučili podržati ovaj hvalevrijedan projekt pod nazivom Hrvatska pamet Hrvatskoj jer je hrvatskim studentima ovim omogućeno prezentirati vlastite ideje i znanja kroz konkretne projekte vezane na pet osnovnih tematskih smjerova nacionalne razvojne strategije.  
Ovakvim projektima studentima je već za vrijeme studija omogućeno upoznavanje s poslovnim okruženjem i izazovima te kontakt s kvalitetnim potencijalnim poslodavcima koji na taj način mogu spriječiti odlazak sposobnih i ambicioznih mladih osoba iz Hrvatske te pomoći cjelokupnom razvoju gospodarstva.

Više informacija saznajte ovdje.

 

INA d.d.

Kao kompanija predana pružanju podrške mladim talentima kroz brojne programe i inicijative, INA je spremno podržala ovaj projekt. Dijelimo uvjerenje kako je potreban angažman cijelog društva za stvaranje uvjeta za profesionalni razvoj studenata, čija će izvrsnost i inovativnost zauzvrat pozitivno utjecati na rast nacionalne ekonomije, kao društveni razvoj naše zemlje. Smatramo kako je ovaj projekt važan inicijalni korak u toj odgovornoj zadaći i uvjereni smo kako će potaknuti  brojne pozitivne promjene koje će u konačnici dovesti do smanjenja broja nezaposlenih mladih ljudi i povećanju prilika za njihovo profesionalno ostvarenje.
Više informacija saznajte ovdje.

 

 

PBZ CROATIA OSIGURANJE d.d.

PBZ CROATIA OSIGURANJE d.d. za upravljanje obveznim mirovinskim fondovima osnovano 2001. godine upravlja s tri obvezna mirovinska fonda kategorije A, B  i C koji se razlikuju po zakonskim dobnim ograničenjima članstva te investicijskoj strategiji i ograničenjima ulaganja.
Osnovna djelatnost Društva jest upravljanje obveznim mirovinskim fondovima, tj. upravljanje sredstvima i uplatama članova Fondova.

 

                                             

 

Croatia zdravstveno osiguranje

CROATIA zdravstveno osiguranje osnovano je u ožujku 2004. godine kao društvo specijalizirano za privatno zdravstveno osiguranje i izdvojeno kao tvrtka kćer CROATIA osiguranja , najveće osiguravajuće kuće u Republici Hrvatskoj. Riječ je o prepoznatljivom i pouzdanom partneru koji svojim osiguranicima jamči financijsku sigurnost kroz dopunsko zdravstveno osiguranje i ostale ugovorene naknade, kao i provjereni put do visokokvalitetne medicinske usluge kroz dodatno zdravstveno osiguranje.

Njegujući tradiciju osnivača CROATIA osiguranja d.d. i nadalje će izgrađivati  Društvo na načelu ostvarivanja izvrsnosti usluga kroz neprekidno daljnje poboljšanje postojećih proizvoda, ostvarenje vrhunskih usluga šireći mrežu vlastitih i ugovornih zdravstvenih ustanova, koje su prepoznate svojom vrhunskom kvalitetom.

 

                                      

 

Plinacro

Od samog osnutka Plinacro se opredijelio za poslovanje u skladu s načelima održivog razvoja, ulažući kontinuirani napor da, zadovoljavajući sadašnje potrebe, ne ugrozi mogućnost budućih generacija da postignu to isto. 

Svojim poslovanjem nastoje ostvariti najbolju vrijednost ne samo u financijskom već i u društvenom, ekološkom i etičkom smislu. Stalno unapređuju svoj sustav kvalitete poslovanja, brinu se o sigurnosti i zaštiti zdravlja i okoliša, ulažu značajna sredstava u razvoj i edukaciju zaposlenika te pridonose vrijednim projektima u zajednici u kojoj posluju.

Usvajajući principe suvremenoga korporativnog upravljanja i održivog razvoja u cjelini, usvojili su i opredjeljenje za daljnje kontinuirano razvijanje dugoročne aktivne politike društveno odgovornog poslovanja.. I u godinama koje su pred njima  nastojat će biti pouzdan partner zajednici u cjelini aktivno surađujući i odgovarajući na njezina očekivanja.  

Više saznajte na www.plinacro.hr.

 

                                            

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost  

Djelatnost Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost  obuhvaća poslove u svezi s financiranjem pripreme, provedbe i razvoja programa i projekata i sličnih aktivnosti u području očuvanja, održivog korištenja, zaštite i unapređivanja okoliša i u području energetske učinkovitosti i korištenju obnovljivih izvora energije.

Prema odredbama Zakona o zaštiti okoliša Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost  se osniva radi osiguranja dodatnih sredstava za financiranje projekata, programa i sličnih aktivnosti u području očuvanja, održivog korištenja, zaštite i unapređivanja okoliša.Prema odredbama Zakona o energiji Fond se osniva s ciljem sudjelovanja svojim sredstvima u financiranju nacionalnih energetskih programa imajući u vidu postizanje energetske učinkovitosti, odnosno korištenja obnovljivih izvora energije.Prema odredbama Zakona o Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Fond je osnovan radi financiranja pripreme, provedbe i razvoja programa, projekata i sličnih aktivnosti u području očuvanja, održivog korištenja, zaštite i unapređivanja okoliša te u području energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije.

                                                 

Ministarstvo zaštite okoliša i prirode

Težište rada Ministarstva zaštite okoliša i prirode je u stvaranju uvjeta za održivi razvoj – razvoj koji zadovoljava potrebe današnjice, a pritom ne ugrožava potrebe budućih generacija.  Djelokrug rada Ministarstva obuhvaća poslove koji se odnose na zaštitu i očuvanje okoliša i prirode u skladu s politikom održivog razvoja Republike Hrvatske.  

Zaštita okoliša i prirode spada u neke od najzahtjevnijih aktivnosti koje zadiru u sve aspekte organizacije ljudskog društva. Donošenjem Nacionalne strategije održivog razvoja, Ministarstvo je postalo točka koordinacije za teme održivog razvoja na nacionalnoj razini te koordinator multilateralnih okolišnih sporazuma i globalnih pitanja održivog razvoja na međunarodnoj razini.

 

                                                          

 

Hrvatska pošta 

Hrvatska pošta je kao samostalna tvrtka osnovana 1999. godine. Njezina osnovna djelatnost odnosi se na zaprimanje, razradu i uručenje svih poštanskih pošiljaka na području Republike Hrvatske. U poštanskim uredima diljem zemlje korisnicima se pružaju ne samo poštanske nego i brojne financijske usluge te im je na raspolaganju i bogata ponuda maloprodajnog asortimana. Usluga brze dostave Hrvatske pošte, hp-ekspres, jedina je takva usluga kojom je pokrivena cijela Hrvatska.

Razvoj novih usluga, proaktivna prodaja, uvođenje novih proizvoda te orijentiranost prema kupcu samo su neke karakteristike zbog kojih je Hrvatska pošta danas prepoznata kao tvrtka koja prati i razvija kvalitetne usluge za sadašnje i buduće potrebe svojih korisnika. Stalno osluškujući želje i potrebe svojih korisnika i zaposlenika te slijedeći trendove na tržištu, Hrvatska pošta neprestano radi na povećanju kvalitete usluga kako bi ne samo sačuvala nego i osnažila svoju poziciju na tržištu.

 

                                                        

 

Tisak

Tisak, član Agrokor koncerna, najveće privatne kompanije u Hrvatskoj i jedne od najjačih kompanija u jugoistočnoj Europi, najveći je maloprodajni lanac kioska te vodeći hrvatski distributer tiskovina, duhanskih proizvoda, prepaid bonova i start paketa telekom operatera te ostalih proizvoda.

Tisak je ujedno i jedina distribucijska kuća koja svaki proizvod može u roku od 24 sata distribuirati na bilo koje mjesto u Hrvatskoj, 365 dana u godini. Tisak je i jedini domaći veletrgovac koji osigurava dnevnu dostavu svih vrsta tiskovina, cigareta i duhanskih proizvoda, prepaid bonova za mobilnu telefoniju te ostale komercijalne robe na području cijele Hrvatske svim vrstama kupaca bez obzira na veličinu – malim obiteljskim prodavačima, lokalnim trgovačkim društvima, kao i najvećim nacionalnim trgovačkim lancima. Kao moderna tvrtka Tisak prati svjetske trendove, neprestano teži unapređenju poslovnih procesa i pružanju najboljeg svojim kupcima. 

 

                                                        

 

Hewlett- Packard

U HP-u žive za velike ideje i novo veliko otkriće. "Izumiti" nije samo riječ: to je njihova bit. Sve što čine, čine zato da bi tehnologiju učinili praktičnom, iskoristivom i vrijednom za korisnike. Kako kažu, uspjeh ovisi o konzistentnosti vodstva, usredotočenosti, realizaciji te, ponajprije, o sjajnim proizvodima i uslugama.

Trenutno su usred višegodišnjeg putovanja čiji je cilj na kraju preokrenuti HP-ovo poslovanje. I dalje potiču inovativni razvoj proizvoda na njihovim temeljnim tržištima, a usredotočeni su na oblak, sigurnost i velike skupove podataka. Kako tvrde iz HP-a odabrali su ljude te postavili plan i temelj koji će im olakšati uspjeh u sljedećoj fazi putovanja.

 

                                                        

 

Dukat

Dukat mliječna industrija vodeća je mliječna industrija u Hrvatskoj sa stoljetnom tradicijom otkupa i prerade mlijeka. Svoje poslovanje temelji na preradi svježeg sirovog mlijeka najviše kvalitete, proizvedenog na hrvatskim mliječnim farmama. Od 2007. godine posluje u sastavu Lactalis grupe, vodeće mljekarske grupe u svijetu i vodećeg svjetskog proizvođača sireva. Ujedno, Dukat je i najveća članica Dukat grupe, vodeće regionalne mliječne industrije, koju čini 14 tvrtki u 7 zemalja jugoistočne Europe uz Hrvatsku.

Dukat je vodeća i najpoznatija robna marka mlijeka i mliječnih proizvoda u Hrvatskoj, a svoj dugogodišnji uspjeh duguje zdravim, ukusnim i svježim mliječnim proizvodima te stručnosti, ambicioznosti i inovativnosti više od 1.400 zaposlenika, koji u Hrvatskoj rade u tri proizvodna pogona – u Zagrebu, Bjelovaru i Karlovcu.

Kao tvrtka usmjerena na stalno učenje i razvoj, Dukat već nekoliko godina dodjeljuje međunarodne stipendije za poslijediplomski studij na Visokoj poljoprivrednoj školi u Francuskoj, ulažući time u međunarodnu edukaciju svojih budućih zaposlenika. Uključivanje u projekt „Hrvatska pamet Hrvatskoj“ dodatak je našem programu pružanja podrške mladim, talentiranim ljudima koji mogu i trebaju biti pokretači inovativnosti i razvoja kompanija. Smatramo da ovaj projekt daje odličnu priliku studentima da, radeći u timu, učenjem, svojim idejama, radom i trudom steknu znanja i vještine koja će im pomoći da se uključe u poslovnu zajednicu, ali i da se odvaže na ulazak u poduzetništvo i pokretanje vlastitog biznisa. Vjerujemo kako će ova inicijativa, koja uključuje suradnju poslovne i akademske zajednice, pomoći u stvaranju boljih uvjeta za zapošljavanje mladih, visokoobrazovanih ljudi u Hrvatskoj i jačanje njihovog utjecaja na oblikovanje smjera u kojem će se razvijati naše gospodarstvo u budućnosti.   

                                          

 

OTP Leasing

OTP Leasing je dioničko društvo registrirano za poslove leasinga, odnosno financiranje objekata leasinga kroz dugoročni najam, putem operativnog i financijskog leasinga. OTP Leasing osnovan je 2006. godine od strane Merkantil banke iz Budimpešte koja je specijalizirana za poslove leasinga unutar OTP Grupe i najjača je leasing tvrtka u Mađarskoj. Ujedno, OTP Grupa djeluje diljem srednje i istočne Europe gdje je jedna od dominantnih financijskih grupacija.

Ono što ih karakterizira jest briga za klijenta koju ostvaruju kroz pristupačan i profesionalan odnos.  Bilo da je riječ o tvrtkama, obrtnicima ili fizičkim osobama – za sve pronalaze najbolja financijska rješenja te se maksimalno prilagođavaju Vašim zahtjevima i mogućnostima.
Vizija OTP Leasinga se kroz povijest mijenjala, no osnovna misao se protezala od prvih dana do danas. Sloganom Kada se sve dobro posloži!  teže smjernici da ostanu sinonim za leasing.

 

                                                   

 

Zagrebačka pivovara

Zagrebačka pivovara bavi se proizvodnjom piva, alkoholnih i bezalkoholnih pića od 1993. godine. Vizija im je sklopu Molson Coorsa postati jedan od 4 najbolja proizvođača piva u svijetu.  
Vrijednosti koje se promoviraju u Zagrebačkoj pivovari su

  • izvrsnost – usredotočeni su o na stvari koje zaista čine razliku
  • strast – kao vrhunski tvorci piva, vole pobjeđivati osmišljavanjem iznimnih brendova i posebnih pivskih trenutaka
  • poštenje i poštovanje – odnose se prema drugima kako očekuju da se oni odnose prema njima
  • kreativnost – smišljaju ideje kojima se ističu na tržištu i čine neočekivano kako bi postavili nova mjerila
  • kvaliteta – oduševljavaju ljubitelje piva svojim proizvodima dosljedno visoke kvalitete

   

                                      

 

Veleučilište Baltazar Zaprešić

Veleučilište Baltazar Zaprešić visokoškolska je ustanova koja djeluje 14 godina, a na kojoj je do sada diplomiralo već 5 000 studenata.

Programi koji se odvijaju na Veleučilištu Baltazar originalni su i jedinstveni programi koje su sastavili vrhunski stručnjaci i znanstvenici iz polja ekonomije, a licencirali Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta RH te Agencija za znanost i visoko obrazovanje Republike Hrvatske. Nastavnici koji su zaposleni na Veleučilištu Baltazar redom su vrhunski stručnjaci i znanstvenici iz svojega područja, a među njima je oko 30 doktora znanosti u najvišim nastavnim i znanstveno-nastavnim zvanjima; od profesora visoke škole do akademika. Veleučilište uspješno surađuje s više od 20 visokoškolskih institucija u svijetu te Institutom Ruđer Bošković, kao i s IPMA-om, međunarodnom udrugom za upravljanje projektima. Upravo je iz tih razloga za kvalitetu ukupne nastavne djelatnosti u području visokoga obrazovanja za poslovnu ekonomiju i menadžment Veleučilištu dodijeljen Certifikat ISO 9001.

Odlični uvjeti studiranja

Uz iznimno pristupačnu školarinu, Veleučilište omogućava svojim studentima i subvencionirano kreditiranje školarine čija otplata počinje nakon završetka studiranja, kao i mogućnost povrata školarine studentima koji kontinuirano postižu odličan prosjek. Novim multimedijalnim dvoranama otvorenim u Lastovskoj ulici u Zagrebu, uvođenjem iPada u nastavu kroz projekt “Baltazar – veleučilište na dlanu” i sustavom učenja na daljinu “Moodle” Veleučilište ulazi u nove ere obrazovanja kao njegov svjetionik.

Sve informacije saznajte na www.bak.hr ili info@bak.hr. 

 

 

Večernji list

Večernji list je jedna od vodećih dnevnih novina u Hrvatskoj koja već više od pet desetljeća osvaja nove generacije čitatelja iskrenim i inteligentnim novinarstvom te bogatstvom i kvalitetom informacija i analiza. Večernji list danas su najstabilnije i najrelevantnije dnevne novine u Hrvatskoj, koje uspješno posluju na svim platformama. Tajna uspjeha u posebnom je odnosu koji smo izgradili sa svojim čitateljima. Ne podilazeći im, ali istodobno poštujući njihove zahtjeve, Večernji list bio je i ostao njihov zastupnik u odnosu na društvene i političke elite. Večernji list bio je najprodavanija novina 2014. godine u cijenovnoj kategoriji od 7kn (Izvor: ABC Hrvatska, H1 2014) a portal vecernji.hr bilježi konstantan rast. U proteklih petnaest godina vecernji.hr bio je i ostao predvodnik u tehnološkim te profesionalnim inovacijama istodobno njegujući vjerodostojno novinarstvo.

Večernji list ponosno se pridružuje hvalevrijednoj akciji "Hrvatska pamet Hrvatskoj". Činjenicu da mnogi mladi briljantni umovi odustaju od Hrvatske i svoj talent ulažu u druge zemlje smatramo velikom štetom te se nadamo da će ova akcija pokrenuti promjene u trenutno manjkavom sustavu. Uz pomoć jakih medijskih platformi Večernjeg lista želimo pridonijeti ovom društveno odgovornom projektu poticanjem rasprave o problemu nezaposlenosti mladih, ali i povezivanjem svih segmenata društva kako bismo zajedničkim snagama pronašli rješenje i naposljetku stvorili klimu pogodnu za razvoj i napredovanje mladih obrazovanih Hrvata u domovini.

 

Kraš

Generacije potrošača već  više od stoljeća uživaju u bogatoj ponudi raznovrsnih   Kraševih slatkih proizvoda.  Dugogodišnja usmjerenost ka proizvodnji originalnih, visokokvalitetnih proizvoda i  ispunjavanju želja i potreba potrošača  osigurala su Krašu vodeću poziciju konditorskog proizvođača u jugoistočnoj regiji.

 Kraš danas posluje kao suvremeno, izvozno  orijentirana kompanija. Cjelokupna   proizvodnja organizirana je sukladno svjetskim  konditorskim standardima, pri čemu se primjenjuju  najstroži zahtjevi za postizanjem visoke kvalitete. Preko polovine ukupne proizvodnje  Kraša plasira se na domaće tržište, dok se ostatak uspješno  izvozi na sva svjetska tržišta

 Visoka očekivanja pri ostvarenju ciljeva  poslovanja  temelje se  na bogatom iskustvu i visoko motiviranim ljudskim potencijalima kreativno usmjerenim na razvoj kompanije. Poslovanje Kraša  razvija se uz primjenu etičkih načela i odgovornog odnosa  prema sredinama u kojima kompanija posluje.

 

 

IN2

IN2 je jedna od 10 najvećih softverskih kompanija u jugoistočnoj Europi i vodeći isporučitelj IT usluga za javni i privatni sektor u Hrvatskoj. Od osnutka 1992. godine do danas, tvrtka IN2 se proširila na 12 vlasnički povezanih tvrtki u šest država regije, a projektima i rješenjima prisutna je i u Rumunjskoj, Bugarskoj te Albaniji.

IN2 se bavi razvojem, implementacijom i održavanjem vlastitih softverskih rješenja i usluga te implementacijom partnerskih softverskih aplikacija. Rješenja i usluge IN2 grupe pokrivaju različita područja poslovanja s naglaskom na javni sektor, financijski sektor i osiguranje, zdravstvo, telekomunikacije, prodaju i veleprodaju, industriju te komunalna poduzeća i energetiku.

Temeljna vrijednost tvrtke su iskusni, visokoobrazovani i kreativni stručnjaci kojih u ovom trenutku ima više od 500 i prosječne su starosti ispod 34 godine. IN2 kontinuirano ulaže u vlastiti intelektualni kapital, a to su znanje, obrazovanje, kreativnost, inovativnost i motiviranost zaposlenika. Pored stručnosti potiče se ležerna i ugodna radna atmosfera i radna kultura u kojoj je posao na savjesti zaposlenika, a ne na „štopanju“ vremena. Prije uključivanja u neki od sektora IN2, novi zaposlenik prolazi kroz višemjesečnu obuku u internom edukacijskom centru kako bi se što bezbolnije i brže uključio u aktualne projekte i rad u tvrtki. Ukoliko postoji potreba, edukacija izvan tvrtke također je jedna od opcija.

Ako ti sve ovo zvuči kao dobra prilika preostaje još samo jedan korak – prijava za posao. Aplikacija na web stranicama http://www.in2.hr/posao nudi mogućnost prijave neovisno o natječajima. Tehnička znanja nisu ključna jer kod izbora zaposlenika, paralelno ocjenjujemo osobnost i cjelovitost kandidata.

Više infomacija saznajte ovdje.

 

 

Cinestar

Blitz-CineStar najveći je kinoprikazivač u regiji. Godine 2003. otvili smo prvi multipleks: CineStar Zagreb (13 dvorana s 2.940 sjedala), nakon čega slijedi i otvaranje ukupno 13 multipleksa zaključno sa CineStarom Bihać koje je otvoren u 2014. godini. Navedeni multipleksi čine CineStar lanac koji obuhvaća 92 dvorane ukupnog kapaciteta 15.608 sjedala i ostvaruje oko 4 milijuna posjetitelja godišnje. 
Ponosni smo na mnogo toga što smo u ovoj industriji u Hrvatskoj i okolici ostvarili, a najviše na činjenice da smo prvi imali 100% digitalizirana kina u regiji, što smo u Hrvatsku i regiju doveli ultimativni kino format IMAX, što smo doveli najluksuzniji kino format GoldClass, dominantne dvorane eXtreme, zvuk budućnosti Auro 3D i zadnju svjetsku tehnologiju – 4DX kino format s pokretnim sjedalima, simulacijom vjetra, mirisa, mjehurića, vode, zraka, magle i svjetlosnim efektima. Svi navedeni formati obogatili su ne samo naša kina, već i turističku ponudu grada Zagreba budući da ovakvih formata u našoj regiji nema. Brojnim i raznovrsnim sadržajima CineStar omogućuje osvježenje u kulturnom i zabavnom životu gradova, a građanima svih uzrasta pruža mjesto na kojem će moći uživati u vrhunskom kino doživljaju i svjetskim kino standardima.

Kroz sav naš trud i predani rad, u ovih 12 godina stvaranja, ostvarili smo rezultate koji su zaista impresivi te uspjeli dosegnuti sve zadane ciljeve. U nadolazećem preriodu čekaju nas mnogi izazovi i planovi, puno većih nego što smo do sada radili, ali vjerujemo u uspjeh i zadovoljstvo svih naših klijenata.

Kako bi se ostvarili uvjeti za profesionalan razvoj karijera u Blitz-CineStaru potreban je angažman svih djelatnika, ali i cijelog društva jer bez zalaganja svakog pojedinaca te ulaganja truda i inovativnosti, nemoguće je očekivati razoj poslovanja tvrtke a time i nacionale ekonomije. Vjerujemo da će ovaj projekt obilježiti početak novog razdoblja u domaćoj ekonomiji te da će pokazati mladima da i Hrvatskoj imaju priliku stjecati znanja i profesionalno napredovati.

 

 

Hamag Bicro

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) nastala je 2014. godine spajanjem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo i investicije (HAMAG INVEST) i Poslovno-inovacijske agencije Republike Hrvatske (BICRO). Svrha spajanja ovih dviju Agencija jest strateško kreiranje jedinstvenog sustava koji će poduzetnicima pružiti podršku kroz sve razvojne faze njihovog poslovanja – od istraživanja i razvoja ideje pa sve do komercijalizacije i plasmana na tržište.

Tijekom 20 godina postojanja, Agencija se ustrajno zalaže za poticanje malog gospodarstva i razvoj poduzetništva u Republici Hrvatskoj. Djelatnost Agencije obuhvaća poticanje osnivanja i razvoja subjekata malog gospodarstva, poticanje ulaganja u malo gospodarstvo, financiranje poslovanja i razvoja subjekata malog gospodarstva kreditiranjem i davanjem jamstva subjektima malog gospodarstva za odobrene kredite od strane kreditora, kao i davanjem potpora za istraživanje, razvoj i primjenu suvremenih tehnologija.

Agencija također pruža financijsku potporu inovativnim i tehnološki usmjerenim tvrtkama u Hrvatskoj. Usmjerena je na razvijanje i koordiniranje mjera nacionalne politike vezane uz inovacije i potrebne financijske instrumente s krajnjim ciljem motiviranja privatnog i javnog sektora za ulaganje u istraživanje i razvoj.  Djelatnosti  HAMAG-BICRO-a u nadležnosti su Ministarstva poduzetništva i obrta.

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close