Upravljanje prodajom, kupacima i marketingom 20.3.2017.

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Kontroling prodaje, kupaca i marketinga?

Info

Mjesto i vrijeme

20. ožujka 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Prodaja je srce svakog poduzeća. Bez prodaje, poduzeća stagniraju, međutim problem nastaje kada stagniraju i s „dobrom“ prodajom. Pitanje koje se nameće je: Kako je to moguće?

Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna, već je kvalitetna ona prodaja koja donosi određeni rezultat: dobru profitabilnost, odvlači pažnju konkurenata, dobru naplatu i sl.

Kako izmjeriti i uočiti sve navedeno i pomoći sektoru prodaje i marketinga u određivanju daljnje strategije? Kako odrediti koji su nam ključni kupci? Što kada imamo neprofitabilne kupce? Kako rasporediti troškove koji su „indirektni”? O čemu voditelj prodaje, ključnih kupaca treba voditi računa? Zašto prodaja treba voditi računa i o naplati? Kako ulaganje u promociju i marketing utjeće na prodaju proizvoda? Da li je naša marketinška kampanja bila uspješna? Odgovore na sva pitanja donosimo na konkretnim primjerima iz prakse uz simulacije raznih slučajeva i scenarija.

Teme seminara:

  • usmjerenost kupcima – potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
  • mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
  • ABC analiza kupaca
  • vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima – tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo – SIMULACIJSKI MODEL – što ako izbacimo jedne ili druge? Kakva će nam biti operativna dobit?
  • potraživanja od kupaca i dugovanja prema dobaljačima- koji je utjecaj na naše poduzeće (trošak zaduživanja)
  • Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks
  • putanja razvoja novog proizvoda i unaprijeđenje starog asortimana
  • individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga
  • marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) – uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti – simulacijski modeli Kako planirati marketinške aktivnosti i trošak promocije proizvoda?

Kome je seminar namijenjen?

  • voditeljima odjela prodaje i marketinga
  • voditeljima ključnih kupaca
  • voditeljima odjela naplate potraživanja
  • menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
  • menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
  • svima koji rade na poslovima plana i analize

Datum i mjesto održavanja seminara: 20. ožujka 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za rane prijave do 6. ožujka 2017. iznosi 1.000 kn + pdv.  Redovna cijena kotizacije za prijave od 31.siječnja 2017. iznosi 1.450 kn  + pdv. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 17.ožujka 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

PREDAVAČICA: mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Prijava za seminar

Fizička osoba
Pravna osoba
Slažem se da na moju e-mail adresu stižu obavijesti o manifestacijama i ponudama Poslovnog dnevnika.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

20. ožujka 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr