Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna, već je kvalitetna ona prodaja koja donosi određeni rezultat: dobru profitabilnost, odvlači pažnju konkurenata, dobru naplatu i sl.
Kako odrediti potencijal za maksimalni prihod od prodaje?
Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna, već je kvalitetna ona prodaja koja donosi određeni rezultat: dobru profitabilnost, odvlači pažnju konkurenata, dobru naplatu i sl.
Kako bi menadžerima olakšali upravljanje odjelom prodaje i marketinga donosimo praktičan i koristan seminar, na kojem ćete u kratkom roku doći do ključnih pretpostavki za uspješno poslovanje vaše tvrtke.
Kako izmjeriti i uočiti sve navedeno i pomoći sektoru prodaje i marketinga u određivanju daljnje strategije? Kako odrediti koji su nam ključni kupci? Što kada imamo neprofitabilne kupce? Kako rasporediti troškove koji su „indirektni”? O čemu voditelj prodaje, ključnih kupaca treba voditi računa? Zašto prodaja treba voditi računa i o naplati? Kako ulaganje u promociju i marketing utjeće na prodaju proizvoda? Da li je naša marketinška kampanja bila uspješna? Odgovore na sva pitanja donosimo na konkretnim primjerima iz prakse uz simulacije raznih slučajeva i scenarija.
Teme seminara:
usmjerenost kupcima – potrebe potrošača i kako ih motivirati na kupnju
mjerenje profitabilnosti kupaca – Pravilo banane
ABC analiza kupaca
vrednovanje kupaca prema raznim kriterijima – tko su naši najbolji kupci? Da li oni koji najviše kupuju ili oni na kojima najviše zarađujemo – SIMULACIJSKI MODEL – što ako izbacimo jedne ili druge? Kakva će nam biti operativna dobit?
potraživanja od kupaca i dugovanja prema dobaljačima- koji je utjecaj na naše poduzeće (trošak zaduživanja)
Integrirani marketing, Content marketing i Marketinški miks
putanja razvoja novog proizvoda i unaprijeđenje starog asortimana
individualni rad: BCG matrica u funkciji marketinga
marketing odluke (donošenje, realizacija, kontrola) – uvjeti neizvjesnosti, uvjeti rizika i uvjeti izvjesnosti – simulacijski modeli Kako planirati marketinške aktivnosti i trošak promocije proizvoda?
Kome je seminar namijenjen?
voditeljima odjela prodaje i marketinga
voditeljima ključnih kupaca
voditeljima odjela naplate potraživanja
menadžmentu svih razina koji želi poslovanje poduzeća učiniti uspješnijim
menadžmentu svih razina koji radi na poslovima upravljanja poduzećima
svima koji rade na poslovima plana i analize
Datum i mjesto održavanja seminara: 20. ožujka 2017. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + pdv. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 17.ožujka 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
PREDAVAČICA: mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu