Kako zadržati kupce i povećati zaradu 10.10.2017.

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

U tijeku su last minute prijave uz akcijsku cijenu 1+1GRATIS. Ponuda traje od 27.9.2017. do popunjenja mjesta. Uz jednu kupljenu kotizaciju po redovnoj cijeni, drugu kotizaciju dobijete gratis.

Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 10.10.2017. s početkom u 9 sati

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Kupci koje zadržite tijekom cijelog životnog ciklusa Vaše tvrtke ključni su za razvoj i rast poslovanja.

Zašto je važno upravljati odnosima s kupcima? Zašto morate imati dobru korisničku podršku? Što nas sprečava u pružanju dobre korisničke podrške?

Postoje 3 uobičajena razloga za to:

  1. Tvrtke teško mogu percipirati svoju uslugu ‘kroz oči’ klijenata
  2. Tvrtke ne razrade detalje svoje usluge/ponude prema klijentima
  3. Tvrtke se obično fokusiraju na pojedinačne transakcije s klijentima, umjesto promišljanja o tome koju vrijednost bi neki klijent mogao dugoročno donijeti. 

Dobra korisnička podrška garantira povećanje prodaje i lojalnost kupaca, što dugoročno vodi visokoj profitabilnosti. Gdje ste trenutno, a gdje biste htjeli biti? Napravite plan poboljšanja.

Pokazati ćemo vam kako na jednostavan i praktičan naćin izračunati financijske benefite koje imate zahvaljujući vašim cjeloživotnim, idealnim kupcima i kako razraditi plan za povećanje broja dugogodišnjih klijenata. Značajno povećajte dobit Vaše tvrtke, uz praktične savjete naših stručnjaka.

U vrijeme kad je tržište zasićeno proizvodima i uslugama, potreban je dodatni angažman kako bi kupci odabrali baš vaš proizvod i ostali vjerni vašim uslugama. Njegovanjem dobrih poslovnih odnosa s kupcima ostvarite dodatne benefite za prodajni rezultat. Planirajte dugoročno, jer su tako prinosi puno veći.  Zadovoljan klijent je lojalan i profitabilan. Donosimo odgovore na pitanja:

  • Kako kupci vide vaš proizvod/uslugu?
  • Koje karakteristike vašeg proizvoda/usluge kupci žele?
  • Kako kupci razmišljaju?
  • Tko su vaši ključni kupci?
  • Imate li dobru korisničku podršku?
  • Kako razviti lojalnost i vjernost kupaca?
  • Kako napraviti plan za povećanje broja dugogodišnjih klijenata?

Kome je seminar namijenjen? Radionica je namijenjena direktorima i vlasnicima malih i srednjih poduzeća, osobama u tvrtkama koje svakodnevno moraju odnositi odluke i razvijati se kao vođe u svom poslu.

Naziv seminara: "Povećajte broj svojih dugogodišnjih kupaca"

Datum održavanja: 10.10.2017.  

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list - Poslovni dnevnik)

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.  
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 26.9.2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 9.10.2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik

Predavačica: 

Mr.sc. Ivana Radić završila je četverogodišnji studij filozofije i hrvatske kulture na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu. Nakon završetka studija upisala je poslijediplomski znanstveni studij Teorija i politika marketinga na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Karijeru je započela u velikoj građevinskog firmi u Zagrebu gdje sam se u početku bavila pripremom velikih međunarodnih projekata. Dugogodišnje iskustvo u komunikaciji sa stranim investitorima, ulagačima te financijskom javnošću bilo je jedna od stepenica njenog razvoja u području poslovanja i komunikacija. Nakon 11 godina provedenih u korporaciji odlučila  se za poslovni pothvat - osnivanje vlastite tvrtke. Kao licencirani coach prema Alpha metodi te regionalni direktor Alpha grupe za jugoistočnu Europu bavi se coachingom direktora malih i srednjih tvrtki kojima pomaže da unutar dvije godine udvostruče vrijednost svoje tvrtke primjenjujući provjerenu metodu. Članovi Alpha grupe su unutar dvije godine povećali prodaju, riješili izazove u međuljudskim odnosima i timovima, dodatno osnažili svoju tržišnu poziciju, razvili svoje liderske sposobnosti, optimizirali poslovanje i dr.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 10.10.2017. s početkom u 9 sati

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr